1

Onderwerp: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

Beste,

Wegens medische problemen heb ik een verbod gekregen om nog aan competitiesport te doen.   Helaas had ik me wel al ingeschreven voor La Roche 111.

Het inschrijvingsgeld krijg ik niet terug maar wel een bon die ik of een andere persoon kan opnemen in 2013 of 2014.

Iemand interesse om deze bon over te kopen zodat ik een deel van mijn inschrijvingsgeld kan recupereren?

Groeten

2

Re: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

Hey Campagnolo,

Even mijn agenda bekijken deze week, maar ik denk dat ik wel interesse heb. Als je hem eind van de week nog niet kwijt bent laat ik je iets weten.

Groeten
Jeroen

3

Re: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

Gaat er iemand meedoen a/s zondag? Ik kom kijken heb een weekendje La Roche geboekt  big_smile maar ga eerst zelf een mooi tochtje fietsen daar ze voorspellen deftig weer voor dit weekend roll

4

Re: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

@ Ronnyke, ik ben van de partij.

Eerste "grote" wedstrijd waar ik aan deelneem. Helaas gaat het zwemmen niet door. Leek we wel een ervaring om met 450 atleten tegelijk te starten.

Startnummer 41. Fiets op een rood/witte Sirocco racefiets met opzetstuurtje.

5

Re: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

Veel succes daar Punisher!

Bij Bilzen ben ik ook van de partij!

6

Re: La Roche 111 of Bilzen 111 - Korting

Ha geen zwemmen dat wist ik nog niet. Dacht het eigenlijk wel want in dat stuwmeer is het altijd koud water eigenlijk. In Bilzen doe ik ook mee hoop tegen dan een beetje in conditie te zijn hmm Ik ga die nr41 in het oog houden dan maar ga zelf eerst fietsen dus zal maar rond de middag aan het parcour zijn of ik moet tijdens het fietsen er al ergens passeren.