1

Onderwerp: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Ik ben in deze periode in Nederland en het zou leuk zijn als ik een Triathlon in Nederland of Belgie of zelfs Duitsland net over de grens die ik zou kunnen meenemen. Ben zelf die periode in de omgeving Breda. Als jullie mij iets kunnen aanbevelen en die ook beschikbaarheid heeft, dan graag.

Groetjes,
Ed - Dubai

2

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Ik ben groot fan van Eupen. Een fijne ardennen triathlon met zwemmen in het stuwmeer en (deels) offroad lopen op een heuvelachtig parcours..

Er zit ook 1 zone van een km of 4 in waar je vals plat naar beneden de snelheid van je supersnelle nieuwe TT machine kunt testen smile

3 augustus een korte afstand 500-23-7
4 augustus een halve 1,9-86-21

Ik ben ingeschreven voor de halve.

3

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

haha het duurt nog even voor dat monster geleverd wordt. Het wordt dus een leenfiets. Bedankt voor de tip, ik zal het bekijken. Ed

4

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Ik kan er geen wijs uit de website van Eupen. Misschien ligt het aan mij of ik zit helemaal verkeerd.

5

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

EddyDubai schreef:

Ik kan er geen wijs uit de website van Eupen. Misschien ligt het aan mij of ik zit helemaal verkeerd.

Het blijven Walen, ook al spreken ze Duits smile

Hier de link naar de Nederlandstalige site..

http://www.triathloneupen.be/nl/triathlon-eupen/

6 Laatst bewerkt door Maca944 (17-06-13 15:41:44)

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Ik heb me zelf ingeschreven voor de triathlon in Leiderdorp op 11 augustus, zie http://www.triathlonleiderdorp.nl/ Geen idee of dat een leuke triathlon is, maar hij is in de buurt en valt net na mijn vakantie.

7

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Inderdaad Leiderdorp lijkt me ook wel een goede optie. Verder zag ik er ook een in Schagen die haalbaar is voor mij.

8

Re: Triathlon tussen 13 Juli en 13 Aug?

Leiderdorp is zeker leuk. Het fietsparkoers is dit jaar ook flink verbeterd en als het goed is erg snel...