1

Onderwerp: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Zwemmen in de waddenzee, fietsen in de polder en hardlopen langs de waddenzee over de dijk.
Kleine intieme 1/8 en 1/4 tiathlon voor individueel een trio's. Enthousiast organistatie en lieve vrijwilligers. En met mazzel echt Tessels weer.... big_smile

2

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Is er ook al bekend of deze 1/4 triathlon ook weer in 2014 gehouden word? Ik zoek namelijk nog een 1/4 triathlon om me bij in te schrijven, voor een eerste keer, en op Texel lijkt me wel erg mooi.

3

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Spetter schreef:

Is er ook al bekend of deze 1/4 triathlon ook weer in 2014 gehouden word? Ik zoek namelijk nog een 1/4 triathlon om me bij in te schrijven, voor een eerste keer, en op Texel lijkt me wel erg mooi.

Datum zal morgen denk ik wel bekend worden gemaakt maar ik ga er vanuit dat hij gewoon weer gehouden wordt in 2014!

4

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Deze zou ik ook wel een keertje willen meedoen heb er 2 jaar geleden naar gaan kijken tijdens mijn verblijf op Texel. Maar hoop volgend jaar een 70.3 mee te doen ergens in Juli.

5

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

ronnyke schreef:

Deze zou ik ook wel een keertje willen meedoen heb er 2 jaar geleden naar gaan kijken tijdens mijn verblijf op Texel. Maar hoop volgend jaar een 70.3 mee te doen ergens in Juli.

We starten dit jaar vanaf een boot, eerst inschepen vanaf de kant dan varen en dan te vater. Erg leuk. Lekker in zee zwemmen en dan mooie fietstocht over het eiland en lopen door poldertje buitendijks en deel over de dijk langs waddenzee. Gewoon op je lijstje laten staan en last een keer in je planning past zeker meepakken!

Relaxe eilandsfeer.

6

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Ik heb deze winter de texeltrail (50km) meegelopen dus ik weet hoe relax het daar kan zijn roll

7 Laatst bewerkt door bvoruns (13-07-13 09:16:17)

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Sanne schreef:
ronnyke schreef:

Deze zou ik ook wel een keertje willen meedoen heb er 2 jaar geleden naar gaan kijken tijdens mijn verblijf op Texel. Maar hoop volgend jaar een 70.3 mee te doen ergens in Juli.

We starten dit jaar vanaf een boot, eerst inschepen vanaf de kant dan varen en dan te vater. Erg leuk. Lekker in zee zwemmen en dan mooie fietstocht over het eiland en lopen door poldertje buitendijks en deel over de dijk langs waddenzee. Gewoon op je lijstje laten staan en last een keer in je planning past zeker meepakken!

Relaxe eilandsfeer.

Goed verkooppraatje :-)

Als het te combineren is met weekendje weg lijkt het wel wat, anders is Texel echt te ver.. maar al dat zand..... sad

Alhoewel, ken wel aantal mensen hier uit de buurt die aan de 60 en de 120 van Texel mee hebben gedaan.. Gewoon op 1 dag.. als het sporten je niet sloopt doet de reis het wel.

8

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Daar moet je idd een paar dagen vakantie aan kunnen binden. Anders ga ik ook geen 500km (250 enkel) rijden hoor voor een 1/4e.

9

Re: Texel.... uiteraard met stip op 1!

Yep en dat is voor mij andersom.... aangezien ik hier woon zijn alle wedstrijden ver weg en weinig in de buurt. Gelukkig is het goed leven en sporten hier op het eiland, mooi zwemwater in me achtertuin en strand duinen en bos in de voortuin big_smile