1

Onderwerp: Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan......

Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan erg leuk en voor mijn doen een redelijk tijd helaas wel last van mijn enkel door dat ik hem verzwikt had 2 weken terug. Tijdens het fietsen een kleine regenbui en behoorlijk wat wind gehad en het was mijn eerste 1/4 triatlon natuurlijk.

Tijden van het zwemmen 23,30 (mag helaas alleen schoolslag ivm oor).

fietsen 1,07,24

lopen 55,25

Gr Mike

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

2

Re: Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan......

Mike, Ik zag op Strava al dat je je rondjes 35 gemiddeld perfect haalde!

Gefeliciteerd met je eerste kwart!

Ik was ook zeer tevreden

Zwemmen 19.20, goed voor mijn doen
Fietsen 1.04.30, zeer goed voor 2013
Lopen 41.30, verbazingwekkend goed voor 2013

4 minuutjes wisselzones brachten me naar 2.08, ongeflooflijk goed voor 2013 ;-).

2.08 is net zo snel als vorig jaar, toen ik twee keer zoveel getraind had (ok, ok.. Nu was Veenendaal een doel, vorig jaar een training).

3

Re: Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan......

Jammer dat ik niet wist dat je er was anders had je zeker effe opgezocht of afgesproken.....ik had een totaal tijd van 2.33 waar van 7 minuten wissel...lol ben traag in de wissel. maar voor een eerste keer ben ik super tevreden.

Hier staat een verhaaltje over mijn ervaring in Veenedaal.

https://www.facebook.com/#!/papa.van.ka … 3059543872


Vanzella schreef:

Mike, Ik zag op Strava al dat je je rondjes 35 gemiddeld perfect haalde!

Gefeliciteerd met je eerste kwart!

Ik was ook zeer tevreden

Zwemmen 19.20, goed voor mijn doen
Fietsen 1.04.30, zeer goed voor 2013
Lopen 41.30, verbazingwekkend goed voor 2013

4 minuutjes wisselzones brachten me naar 2.08, ongeflooflijk goed voor 2013 ;-).

2.08 is net zo snel als vorig jaar, toen ik twee keer zoveel getraind had (ok, ok.. Nu was Veenendaal een doel, vorig jaar een training).

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

4 Laatst bewerkt door mikecorn (02-09-13 17:33:14)

Re: Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan......

Mooie tijden trouwens Vanzella jij bent toch wel iets verder als ik al... tongue , ga jij volgend jaar ook weer?
Trouwens een dag later de Henk lubberding Classic gereden  cool 120 km.......was puur om uit te rijden om de beentjes los te krijgen maar ging stiekkum best hard de laatste 35 km.......soms zelfs 42 km/h  cool

Life is short, so max it..............als mijn baas vraagt wat ik het liefst doe dan moet ik toch echt antwoorden "zo min mogenlijk".

5

Re: Zaterdag de triatlon van Veenedaal gedaan......

Ben ook geweest! Was een prima event! Ook kleine buitjes gehad op de fiets (en weinig wind door de hoge geluidswallen langs het parcours), maar tijdens het lopen vrij veel opklaringen. Was mijn 2e OD dit jaar en ging goed! 11 min sneller dan Huizen!

Zwemmen 29 min
Fietsen 1:05 hr
Lopen 43 min

Nu op naar Almere MD!

Greetz

1-2-Tri!