1

Onderwerp: Pearl Izumi off road duathlon

Ook dit jaar istie er weer: de Pearl Izumi off road duathlon op de St Pietersberg in Maastricht op 14 september. De mooiste en lekkerste off road duathlon van Nederland! Kijk op www.bearsports.nl

2

Re: Pearl Izumi off road duathlon

Ik heb deze vorig jaar meegedaan samen met de halve marathon op zondag is wel een leuke wedstrijd. Mischien doe ik de trail mee dit jaar.

3

Re: Pearl Izumi off road duathlon

Schrijf je nu in voor de Pearl Izumi off road duathlon! Mooi uitdagend fiets- en loopparcours met een stuk door de ENCI mergelgroeve. www.bearsports.nl

4

Re: Pearl Izumi off road duathlon

ik heb in 2011 hier mijn elleboog gebroken tijdens het atb'en. Wel gefinished by the way.. Maar ik denk dat i khem weer op de agenda zet. Tenzij mijn vrouw mee wil doen, dan doe ik de trail run smile

5

Re: Pearl Izumi off road duathlon

ik heb net toch maar ingeschreven...

Lekker lopen atb en en weer lopen rond de pietersberg.

wordt vast flink klimmen en dalen smile

6

Re: Pearl Izumi off road duathlon

Er zitten wel enkele pittige klimmetjes in maar het valt over het algemeen wel mee,Maastricht zijn de ardennen niet he. Aangezien het off road gebeuren mij toch ook nog steeds aantrekt ga ik volgend jaar eens de x-terra van Rotem mee doen denk ik.

7

Re: Pearl Izumi off road duathlon

ronnyke schreef:

Er zitten wel enkele pittige klimmetjes in maar het valt over het algemeen wel mee,Maastricht zijn de ardennen niet he. Aangezien het off road gebeuren mij toch ook nog steeds aantrekt ga ik volgend jaar eens de x-terra van Rotem mee doen denk ik.

Dat kan dit jaar ook nog. volgens mij is die over twee weken smile

8

Re: Pearl Izumi off road duathlon

Idd weet ik maar dan doe ik de 111 van Bilzen.

9

Re: Pearl Izumi off road duathlon

ronnyke schreef:

Idd weet ik maar dan doe ik de 111 van Bilzen.


Bizar... Bijna het hele triathlonseizoen is er niets te doen in NL en BE Limburg, en nu is op 14 september de Maastrichter duathlon, 21/22 triathlons Maastricht, Rotem en Bilzen binnen 15km van elkaar