1

Onderwerp: loper word triathleet

Hallo iedereen.
Nu ik heb besloten om in 2015 een halve triathlon te gaan doen ben ik ook maar hier lid geworden om ervaringen te delen en tips te vinden.
Ik ben zelf altijd een marathon loper geweest. Mijn PR op de hele 2:34 en halve 1:12. Maar het is toch tijd om een keer een triahtlon te gaan doen. Naast het lopen heb ik ook behoorlijk wat zwemkilometers achter de rug ook heb ik als zwemleraar gewerkt dus in zwemmen en lopen ik redelijk wat vertrouwen. Alleen nu het fietsen  tongue  tongue  tongue  tongue  heb nog nooit op een racefiets gezeten heb daarom ook geen flauw idee wat ik daarvan moet verwachten. Laat staan wat ik moet verwachten van alle 3 combineren  neutral  neutral .
Ik heb er in ieder geval veel zin in en de motivatie is aanwezig. Ik ga er dan ook van uit dat ik tijdens het trainen een leuke periode te verwachten staat  smile .
Oja welke halve triathlon ik wil doen ben ik nog niet over uit. Zat zelf te denken aan 70.3 Luxemburg, 70.3 Salzburg of halve van Almere

2

Re: loper word triathleet

Ben zo jaloers op je looptijden...  hmm

3

Re: loper word triathleet

Als je al zo hard loopt dan maken je fietstijden niets uit haha,  big_smile  big_smile  big_smile