1 Laatst bewerkt door MartijnT (04-03-14 21:16:23)

Onderwerp: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Als een van de trotse organisatoren wil ik graag de volgende wedstrijd onder jullie aandacht brengen:
de Run-Bike-Run in Tilburg op zondag 15 juni !

De wedstrijd zal gaan over de sprint afstand (5 km lopen - 20 km fietsen en 2,5 km lopen), maar ook voor de jeugd en pupillen zullen er aparte series met kortere afstanden zijn.

Onder voorbehoud kunnen we vermelden dat dit evenement waarschijnlijk zal plaatsvinden op en rondom het terrein van voetbalvereniging Sarto.

Meer informatie volgt binnenkort!

Bezoek onze website: http://www.rbrtilburg.nl
Like ons facebook pagina: https://facebook.com/pages/Run-Bike-Run-Tilburg en volg ons op Twitter: @rbrtilburg

Vragen/opmerkingen? Stuur mij een privé bericht !

2

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

We kunnen nu definitief melden dat dit evenement zal plaatsvinden op en rond het terrein van voetbalvereniging Sarto in Tilburg.
Parcoursen en tijdschema worden binnenkort bekend gemaakt, dan zal er ook kunnen worden ingeschreven.

Houd de website ( http://www.rbrtilburg.nl ) en social media (facebook en twitter) in de gaten!

3

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Mooi dat hij terug doorgaat. Alleen spijtig dat hij nu in Juni is ipv September want had hem al op mijn lijstje staan. Dan zal het toch maar een najaarsmarathon worden :-)

4

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

ronnyke schreef:

Mooi dat hij terug doorgaat. Alleen spijtig dat hij nu in Juni is ipv September want had hem al op mijn lijstje staan. Dan zal het toch maar een najaarsmarathon worden :-)

Dus je doet mee?! Hartstikke mooi!

5

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

NK Duathlon 2014 definitief toegewezen aan Tilburg
De NTB heeft 25 februari bekendgemaakt dat het NK Duathlon Sprint zal plaatsvinden in Tilburg. De mannen en vrouwen zullen op en rond het terrein van voetbalvereniging SARTO strijden om de titel Nederlands kampioen Duathlon op de sprintafstand. De sprintafstand bedraagt 5 kilometer hardlopen, 20 kilometer wielrennen en 2,5 kilometer hardlopen.

Om 10.30 is er een recreantenserie, het NK Duathlon is dus voor iedereen toegankelijk. Om 12.00 uur zal de strijd om de NK titel bij de mannen en vrouwen gaan losbarsten. Het zeer snelle fietsparcours vindt plaats op de Gilzerbaan en het loopparcours is nog niet definitief. Inschrijven voor deze wedstrijd is vanaf maart mogelijk. Het evenement zal ook leuk zijn om naar te kijken, wij zullen ook voor enkele side-events en een echte NK-sfeer zorgen.

Meer informatie is te vinden op de website http://www.rbrtilburg.nl/ en op het Twitter-account @rbrtilburg.

6

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Vanaf heden kan er ingeschreven worden voor onze duathlon (recreatief en NK) op zondag 15 juni!!

www.inschrijven.nl !

7

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Ik wil me inschrijven maar had nog een vraagje: kan ik me als licentiehouder ook bij de recreanten inschrijven? Als ik kijk naar de uitslagen van vorige NK's dan ga ik anders als laatste finishen...

8

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Gewoon geprobeerd en gewoon gelukt  smile

9

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Sandra86 schreef:

Gewoon geprobeerd en gewoon gelukt  smile

Hoi Sandra, dat is zeker mogelijk. Leuk dat je meedoet! Veel succes en plezier met voorbereiden!

10

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Ik heb me zojuist ook ingeschreven. Ondanks dat ik niet tot de snelsten behoor, heb ik me toch maar ingeschreven voor de wedstrijd H50. Ik weet nu nl nog niet hoe het exact zit met het duathloncircuit. Bij de recreantenserie staat wel dat het onderdeel is van het circuit, maar hoe wordt dat dan ingepast? Gaat dat gewoon op eindtijd?

11 Laatst bewerkt door MartijnT (26-03-14 10:27:48)

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

arend schreef:

Ik heb me zojuist ook ingeschreven. Ondanks dat ik niet tot de snelsten behoor, heb ik me toch maar ingeschreven voor de wedstrijd H50. Ik weet nu nl nog niet hoe het exact zit met het duathloncircuit. Bij de recreantenserie staat wel dat het onderdeel is van het circuit, maar hoe wordt dat dan ingepast? Gaat dat gewoon op eindtijd?

Hoi Arend, leuk dat je je hebt ingeschreven! De recreantenserie maakt vermoedelijk GEEN onderdeel uit van het duathloncircuit. Waarschijnlijk is dit een foutje bij ntbinschrijvingen.nl . Dit gaan wij natuurlijk nog wel even navragen en bespreken met de NTB. Dank voor je oplettendheid. Je hoort nog van mij!

12

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

@arend en anderen: jullie mogen er vanuit gaan dat onze recreantenserie GEEN onderdeel is van het DuathlonCircuit.

13

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb me dus goed ingeschreven.

14

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

arend schreef:

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb me dus goed ingeschreven.

Hoi Arend,
Gisteren hebben we weer een vergadering gehad. Alleen de NK series tellen mee voor het Duathloncircuit. Je hebt je zeker goed ingeschreven! Nogmaals succes met de voorbereiding


En voor allen: Schrijf je snel in voor onze duathlon op zondag 15 juni!
Zie www.rbrtilburg.nl en www.inschrijven.nl

10.30 uur: Serie 1: recreanten sprint over 5-20-2,5

12.00 uur: Serie 2: NK dames + NK heren 55+ over 5-20-2,5

12.30 uur: Serie 3: NK Heren <55 over 5-20-2,5

13.45 uur: Serie 4: jeugd en pupillen over 2-10-1 of 0,5-5-0,5

Vragen/opmerkingen? Laat het mij weten!

15 Laatst bewerkt door MartijnT (16-05-14 09:37:06)

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Beste du- en triatleten,

Bij deze wil ik weer eens 'onze' mooie duathlon onder de aandacht brengen.
De inschrijvingen gaan behoorlijk hard, maar we verwelkomen graag nog meer deelnemers. Zou leuk zijn als er ook mensen van het forum meedoen!
Voor iedereen die zicht tot 3 weken voor de wedstrijd inschrijft is er een startnummer met je naam er op.
Na de wedstrijd is er onder meer een erkende sportmasseur aanwezig en voor iedereen een leuke functionele herinnering.
Wij hebben startplekken voor jong en oud, recreant en serieuze NK-deelnemer.
Voor meer info: zie www.rbrtilburg.nl en like onze facebook-pagina: https://www.facebook.com/pages/Run-Bike … ref=stream

Wie van jullie doet mee?

Vragen/opmerkingen? Laat het mij weten!

16

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Ik heb ondertussen al twee sportieve vrienden van mij overgehaald om ook mee te doen, het wordt hun eerste multi-sport evenement smile Voor mij wordt het een 'trainings'wedstrijd tussendoor.

17

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Sandra86 schreef:

Ik heb ondertussen al twee sportieve vrienden van mij overgehaald om ook mee te doen, het wordt hun eerste multi-sport evenement smile Voor mij wordt het een 'trainings'wedstrijd tussendoor.

Goed bezig, Sandra! Dat zien wij heel graag. Doe je best met het overhalen van nog meer vrienden ;-) en trainze!

18 Laatst bewerkt door MartijnT (01-06-14 08:21:10)

Re: Run-Bike-Run Tilburg (tevens NK Sprint) op 15 juni!

Schrijf je snel in, want het gaat de laatste dagen erg hard met de inschrijvingen!
Zie http://www.rbrtilburg.nl/nieuws !!
Als je vandaag nog inschrijft verzeker je jezelf van startrecht en een startnummer met eigen voornaam erop. Bovendien ding je dan nog mee naar mooie prijzen uit onze tombola!