1

Onderwerp: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Hallo,

Aanstaande zondag is er weer de jaarlijkse triathlon in laren, gelderland.

Zelf doe ik mee bij de kwart en ik hoop binnen de 02:30 uur te finishen.
Zijn er nog andere forummers die meedoen?

Groet,

Bram

2

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Ik doe hopelijk ook mee met de 1/8e!
Heb helaas al sinds zondag last van een verkoudheid, en last van m'n luchtwegen.... Maar ik probeer 't.....
Start om 11:45 uur.
Startnr. 882
En uiteraard te herkennen aan een Concorde!

Meer info op: www.leussinkbad.nl
Ook wel leuke foto's van de koppeltraining van vorige week (waar ik helaas niet bij was...)

Gr, Concorde

3

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

ik start om 10:15, startnr. 435.
Misschien dat ik je nog bij de finish zie. ik ben in iedergeval te herkennen aan een P2C met zwarte voorvork en HED 3 wielen.

in ieder geval succes

gr, Bram

4

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Jij ook succes, en misschien zie ik je nog wel.
Hopelijk wordt het weer wat beter.....

Gr, Jan

5

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Hee Bram!
Heb je gemist!
Goed gepresteerd? Ik niet zo, maar dat was te verwachten met m'n luchtwegen.
Over 2 weken herkansing in Holten!

Gr, Jan

6 Laatst bewerkt door Vanzella (16-06-08 09:28:47)

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Ha mede Larenaren (op triathlon gebied dan),

Hoe ging het? Ik was er ook op de kwart. 17e in 2.12, dat was niet slecht. Voor mijn gevoel was het lopen wel iets langer dan 10km, ik had het gevoel voor het eerst onder de 40min te kunnen lopen, maar ik kreeg mijn rondjes maar niet onder de 7 minuten. De looptijden waren sowieso niet snel, bij niemand...

Ik vond het een erg leuke triathlon, goed georganiseerd en een leuk compact parcours, met veel passages, waardoor je regelmatig weer langs je supporters kwam en iedere keer weer een " boost" kreeg...

Tussen haakjes, Bram 2.30 als doel en 2.15.57 als eindtijd!!! Jij moet super tevreden zijn!

Succes met herstellen!
Groeten
Jeroen

7

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Zo ook ik meld me weer. Ging inderdaad super! Veel sneller dan gehoopt. We hebben we geluk gehad met het weer. Net toen ik weer thuis was begon het met regenen.

Volgens mij was het lopen ook een stukje langer, ergens tot de 10,5 en de 11km.

Organisatie was goed. Mijn ouders vonden die ronden hartstikke leuk. Nou konden ze je regelmatig zien en ook door middel van rondetijden je prestaties bijhouden.

Ik heb net al een half uurtje op de fiets gezeten, deze week verder rustig aan doen. Hopelijk zijn we dan op goed hersteld voor aanstaande zaterdag in Rijssen. Is waarschijnlijk mijn laatste triathlon in Nederland dit jaar, dus wel mijn best doen.

Gr, Bram

8

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Zijn er al ergens foto's te vinden van Laren?

9

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

wezep schreef:

Zijn er al ergens foto's te vinden van Laren?

Ja, op mijn camera.... ;-)
Maar jullie zijn vast niet geinteresseerd in een rondploeterende figuur op een Concorde....

Hoewel.... Fietsen ging redelijk, zwemmen ook wel, maar lopen ging waardeloos. Veel te weinig snelheid, wat zich uiteindelijk ook wel vertaalde in een slechte eindtijd. Moet wel zeggen dat ik verre van fit was, en weinig lucht had (heb...)
Toch was 't best gezellig, hoewel het vorige jaren drukker was, met meer toeschouwers. Ook bleven er dit jaar minder mensen 'hangen'.... altijd leuk effe na-ouwehoeren.

Heb je fiets ook niet zien staan Bram!

Op naar Holten!

Gr, Jan

10

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

De finishfoto's staan inmiddels op de site van het Leussinkbad.
Als er verder op het net nog foto's te vinden zijn, houd ik me aanbevolen!


Gr, Concorde

11

Re: Leussinkbad Triathlon Laren, 15-06

Alleen op de site inderdaad.. Verder heb ik er ook geen gezien...

Succes in Holten, Rijssen en andere triathlons, ik ga een weekje wielrennen in dolomieten...

Voorbereiden op de halve in Eupen! Is een aanrader tussen haakjes, er is ook een sprint!

Groetjes
Jeroen