1

Onderwerp: OD Amsterdam 7 juni

Kort vraagje, gisteren kreeg ik bericht dat ik toch nog plekje op de OD in Amsterdam kon krijgen dus doe dat maar leek we wel leuk.

Waar ligt de lijn tussen wel en geen tijdritstuur, hij zit er nog op van Nieuwkoop zondag, daar hadden we 3 rondes van 30 of 31km, zondag in Amsterdam moet ik 8 ronde van 5..  Er zitten mooie lange stukken tussen en we rijden globaal 8 rondes van 5km..

Hoe zit of is t vrije keus ?

2

Re: OD Amsterdam 7 juni

bartri schreef:

Kort vraagje, gisteren kreeg ik bericht dat ik toch nog plekje op de OD in Amsterdam kon krijgen dus doe dat maar leek we wel leuk.

Waar ligt de lijn tussen wel en geen tijdritstuur, hij zit er nog op van Nieuwkoop zondag, daar hadden we 3 rondes van 30 of 31km, zondag in Amsterdam moet ik 8 ronde van 5..  Er zitten mooie lange stukken tussen en we rijden globaal 8 rondes van 5km..

Hoe zit of is t vrije keus ?

Niet stayer = ligstuur toegestaan.

Wanneer je hem wel of niet gebruikt ligt aan jouw. Bij de 90 en 180 graden bocht is je stuur breed pakken wel handig. Al was het maar remmen voor je voorgangers.

3

Re: OD Amsterdam 7 juni

ja, idd, wel handig in de bocht zo'n rem  smile maar bedankt voor de tip en t antwoord...

neem voor alle zekerheid toch altijd multitool mee, stuurtje is r ook zo af mocht t anders zijn..

4

Re: OD Amsterdam 7 juni

Vorig jaar reed iedereen met TT stuur, dit jaar ik gewoon ook weer. Inderdaad 2 scherpe bochtjes en 1 haakse waar je even moet strekken, maar dat ik alleen maar lekker.

5

Re: OD Amsterdam 7 juni

mooi, moet ook nog wel ff wennen, merkte onderuit en je gebruikt ook net wat andere spieren dan met je racestuur.. wel logisch want zit is anders...