1

Onderwerp: Wedstrijden Frankrijk 2016

Hallo

Voor de niet Facebookers............onderstaand heb ik daar geplaatst tijdje geleden. Wat me wel opviel was dat ik na de eerste aankondiging van wedstrijden veel positieve reakties kreeg. Nu ik 2 wedstrijden heb genoemd heeft er 1 iemand gereageerd (2 niet meegeteld omdat ik die ken en al wist dat die graag wilden)

Is er een bepaalde reden? Afstand en/of data niet goed?

Hoe dan ook.............

Zo....hier weer een follow up op de eerdere berichten omtrent een triathlon in Frankrijk.
Ik wil proberen iedereen tevreden te stellen, de kwart triatleten en de lange afstand atleten. Voor de sprinters is er nog een 1/8 wedstrijd in september. Dit jaar een beetje (te) laat, maar wellicht iets voor 2016? Dit zal ± 18 sept zijn

Eerste weekend in juli, wordt zeer waarschijnlijk 3 juli, is er de halve triathlon van Halftriman des Monts de Guéret (heeft een FB pagina). Zwemmen in een prachtig meer, fietsen 4x 22 km met in totaal ± 1000 hoogtemeters en ruim 20 km lopen rondom het meer, verhard en onverhard.

Voor de kwart trathlon wordt het de 18e of 25e juni de triathlon van Brive. Eveneens zwemmen in een heel fraai meer en 4 rondjes van 10 fietsen met 1 korte steile klim, lange valsplat afdaling en dito lange vals plat klim. Lopen 10 km verhard en onverhard rondom het meer.

Wil je volgend jaar aan 1 of beide triathlons meedoen, schrjf me dan even je wensen qua aantal dagen en welke wedstrijd(en) dan zal ik na inventarisatie 2 "pakketjes" samenstellen waar je dan wel of geen gebruik van kan maken.

Combinaties met of zonder vakantie zijn uiteraard mogelijk, net als gecombineerd vervoer naar de wedstrijden toe. Inschrijving kan ik verzorgen.

arthur.mekenkamp@gmail.com

2

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Wel heel apart dit..................in mijn eerste oproep op Facebook heb ik zeker 6 reakties gekregen van mannen die zeer geinteresseerd zijn (waren) in een wedstrijd in Frankrijk.

Bovenstaand bericht is door 183 personen gelezen, NUL reakties.
Op Facebook idem dito.

Ik vraag me dan heel sterk af hoe serieus je bent?

Op zich maakt het mij niet uit, maar ik vind het gewoon heel apart (en jamemr) dat men eerst enthousiast is, ik vervolgens aan het werk ga, wedstrijden heb uitgezocht en vervolgens lettelrijk NUL reakties krijg op het voorgestelde.

3

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Ik heb begrepen dat er in Frankrijk geen tas op je plek in het PF mag staan. Voor mij persoonlijk een heel zwaarwegend argument...  smile

4

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Over die Facebook groep gesproken.... Heb jij mij geblokeert ofz ik vind deze niet meer terug.

5

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Het lijkt mij op zich ook leuk en het is een optie wat mij betreft, maar het is op dit moment nog te vroeg voor me om plannen te maken voor volgend jaar. Daar ga ik pas in de loop van september/oktober over nadenken. Ben er bv nog niet eens uit of ik volgend jaar weer een halve afstand ga doen of me opnieuw ga toeleggen op de OD.

/Herman

6

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Ronnyke............ tri-toppers bestaat niet meer. Alles is samen gegaan op "triathlonliefhebbers"
Er was eigenlijk alleen maar "overlapping" en dubbele berichten, dus stuk overzichtelijker zo

7

Re: Wedstrijden Frankrijk 2016

Haha dat wist ik idd niet.