1

Onderwerp: Bosbaan Triathlon 26 sept

Met een beetje mazzel kan ik nog een reserve plek opvullen en meedoen de 26e.
Wie doet er nog meer mee en heeft er al ervaring met deze wedstrijd?

2

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

Ik doe er de teamrelay van 1e divisie, om 18:30 's avonds   hmm

3

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

Ik ga niet meedoen, maar kom hopelijk wel kijken als dat lukt rondom de sportclubjes met de kinderen. Een paar jaar geleden heb ik deze triathlon gedaan (mijn eerste en enige sprint overigens). Het parcours lijkt behoorlijk veranderd sindsdien en dat is goed, er was toen veel verkeer tijdens het fietsen.

4

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

Ik heb het rondje even gereden gister. Er zal inderdaad geen verkeer zijn, we rijden volgens mij alleen over fietspaden waarvan ik hoop dat ze afgezet zijn (anders zou het erg gevaarljik worden in zo'n teamrelay). Afstanden zijn wel heel erg kort. Fietsen 5km en lopen kwam ik op 1100m, dat wordt nog eens sprinten!

5 Laatst bewerkt door elderenbosch (14-09-15 12:46:48)

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

In mei heb ik de bosbaan (sprint) gedaan. Best een leuke wedstrijd. Doe over twee weken ook weer mee, individueel (ik geloof 14:00 uur). Ons derde divisie team start later die middag.

Je fietst inderdaad een paar rondjes om de bosbaan (roeibaan) heen. Parcours was volgens mij toen wel afgesloten. Op sommige stukjes wel redelijk smal. Je hebt altijd wel een paar deelnemers die moeite hebben met rechts houden. Er reden toen wel 2 motors rond die daar wel op letten, ook op stayeren. Er zit wel een klein slecht stuk met wat boomstronken die het asfalt omhoog drukken (einde roeibaan voor de eerste bocht). Dat hebben ze toen wel met verf gemarkeerd, maar wel goed om te weten.

Het loopparcours vond ik niet heel bijzonder. 5 korte rondjes waar ook een kort trappetje in zat. Voor eventueel publiek dan wel weer leuk aangezien je vaak voorbij komt.

6

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

Oke, dank voor de reacties...
Ik hoop nog te horen van de organisatie dat ik mee kan doen, ze hadden nog een paar plekken vrij.
Dat publiek ga ik dan maar regelen, kunnen ze me extra vaak aanmoedigen idd, met zoveel rondjes.

7

Re: Bosbaan Triathlon 26 sept

paultje555 schreef:

Ik doe er de teamrelay van 1e divisie, om 18:30 's avonds   hmm

Ik doe ook 's avonds mee.
Hopelijk kunnen we met het tram in de 1e divisie blijven.