1

Onderwerp: Rusten?

De laatste triatlon is in zicht en dan? Ik hou er zelf niet zo van om  stil te zitten, maar mijn lijf heeft het toch nodig denk ik. Hoelang liggen jullie stil? En doen jullie bijvoorbeeld een maand helemaal niets of zijn jullie toch nog bezig?

2

Re: Rusten?

ik doe 2 weken niets, in oktober. Dan stoppen ook mijn wielrentrainingen,  vandaar.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

3

Re: Rusten?

Eén weekske totaal niks doen na de laatste wedstrijd (nu zondag). Dan staat heel oktober in het teken van hersteltrainingen en techniek. Zorg er toch voor dat je dan al terug paar dagen per week al traint maar doe alles op gevoel: geen zin, geent training. Doe ook alles rustig! In november begin ik opnieuw met de opbouw

4

Re: Rusten?

Mijn methode is. Gewoon trainen na het seizoen als je zin hebt, en zo niet dan niet..

Alleen niet 4 weken achter elkaar een van de drie sporten overslaan, dan moet je wel van erg ver weer beginnen.

Voor mij houdt dat in een weekje zwemmen overslaan en alleen fietsen als het mooi weer is. Lopen vind ik 24 uur per dag 365 dagen per jaar leuk, dus dat blijf ik gewoon 2-3 keer per week doen....