1

Onderwerp: Trigirls

Hallo dames,
Ik was een beetje aan het surfen op het net, wat moet je anders doen in je rust periode met slecht weer tongue
Kom ik ineens op een ware dames triatlonsite. www.trigirls.nl  Jammer dat er zo weinig dames zijn die dat weten, vandaar dat ik het toch even onder de aandacht wil brengen. 5 juli komt er een ware damestriatlon, een heren triatlon bestaat nog niet ;-) Neem eens een kijkje op deze site en hopelijk zie ik 5 juli veel sekse genoten met aan de kant natuurlijk veel heren die ons aan komen moedigen!

2

Re: Trigirls

Hallo Bieke,
Dank voor het attenderen op mijn site trigirls.nl. Als je nog opmerkingen of tips hebt zijn die van harte welkom.

De damestriathlon is een idee van Sione Jongstra die aan een aantal damestriatlons in Nieuw Zeeland heeft meegedaan en zoiets ook leuk voor Nederland leek. In de UK, Nieuw Zeeland, de USA en Australie heb je ze al heel veel. De afstand is dit eerste jaar nog erg kort (1/2 sprint). Bij succes willen we ook sprints en eventueel een kwart organiseren.
Voor alle mannen die nu nog meelezen :-), heb je een vrouw of vriendin en wil je haar eens laten zien hoe leuk triatlon kan zijn. Schrijf haar dan in voor de nieuwsbrief en wedstrijd. Want deze afstand is de perfecte manier om kennis te maken met triatlon.
gr karlijn