1

Onderwerp: Wintervet?

Wie heeft er last van?

Minder trainen en ook minder intensief...
trainingen overslaan door slecht weer...
lekker eten dat nu even mag want geen wedstrijden in het zicht...

Hier is er sinds eind september al 4kg bijgekomen...

Mijn vriendin is alvast blij dat ik meer vrije tijd heb,
doch gisteren kreeg ik van ze te horen dat mijn buikje nu echt wel mocht stoppen met groeien...

Hoe zit dit bij jullie? ook een speklaag om de winter door te komen?

2

Re: Wintervet?

Lingu schreef:

Wie heeft er last van?

Minder trainen en ook minder intensief...
trainingen overslaan door slecht weer...
lekker eten dat nu even mag want geen wedstrijden in het zicht...

Hier is er sinds eind september al 4kg bijgekomen...

Mijn vriendin is alvast blij dat ik meer vrije tijd heb,
doch gisteren kreeg ik van ze te horen dat mijn buikje nu echt wel mocht stoppen met groeien...

Hoe zit dit bij jullie? ook een speklaag om de winter door te komen?

Volgens mij is het toch belangrijk of jij lekker in je vel zit.
Volgens mij bepaalt je vriendin dat toch niet.
Pas maar op straks krijg je nog zo n grote kale plek op je hoofd
door zo n dikke duim waar je onder zit ghehe
Krijg je daar ook nog commentaar op haha

3

Re: Wintervet?

Na het seizoen vliegen de kilo's er nu nog niet meteen bij. Dit komt maar eerst na de herfstage bij ons in de club. Niet echt een trainingsstage eerder een recuperatieweekje ergens aan zee. Daar wordt zeer goed gegeten en kom ik toch direct een kilo of 3-4 bij op één week. Daarna is het gewoon een beetje zien wat je eet en er voor zorgen dat er niets nog bijkomt. 1 kg per maand ongeveer afvallen en tegen februari sta ik dan wel weer scherp

4

Re: Wintervet?

4 kg is normaal volgens mij.

Ben van 79 naar 82 gegaan begin November... Nu gestabiliseerd en dan weer afbouwen naar 79-80kg in April, als we de Marathon in Rotterdam gaan doen met een aantal vrienden.

In juni staan we dan met 78-79kg aan de start van de lange in Stein. Minder hoeft niet voor mij...

Ik blijf teveel liefhebber van goed eten smile

5

Re: Wintervet?

Bij mij is er sinds juni ongeveer 3½ kilo bijgekomen, vrijwel niet meer hardgelopen vanwege een knieblessure. Zwemmen en fietsen is vrijwel normaal doorgegaan (leve de triathlon), maar blijkbaar heb ik dat hardlopen erbij toch nodig. Knieblessure is inmiddels over, dus het hardlopen is weer (voorzichtig) begonnen. Ik zit nu net boven de 80 kilo, normaal is dat zo'n 77 kilo.
Hopelijk gaat de wederopbouw van het lopen voorspoedig, zodat ik eind december in Oirschot de cross mee kan lopen. Gaat dat goed, dan verder richting eind januari voor de goed-beter-bestloop. En dan zouden die extra kilo's weer verdwenen moeten zijn. smile
Door dat mindeer trainen voel ik me wel minder fit sad

6

Re: Wintervet?

Met die duim valt het reuzelekker mee hoor smile
Het is gewoon omdat sinds we samen zijn zij haar kilootjes is kwijtgeraakt door wat mee te sporten (of van de stress die ik haar bezorg? ;-)) dat het haar opviel dat ik wat extraatjes had.