1

Onderwerp: Seizoen 2009 wie begint waar?

Ha mede Tria/Duathleten

Wie begint waar? En staan jullie net zo te trappelen als ik om weer te beginnen? 14 September is erg lang geleden (mijn laatste triathlon van 2008)

Mijn seizoensopening ziet er als volgt uit, van 1 naar 2 naar 3 onderdelen:

5 April Marathon Rotterdam
19 April Powerman (lang) Horst
3 Mei Sprint in Charleroi (Belgie, niet te verwarren met Charlois waar we 5 april langslopen smile)

Tot snel!

2

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Ik ben nog bezig met herstellen van blessure maar heb afgelopen zondag weer keer meegelopen met wedstrijdje. 5km, lekker kort, 12e geworden in 19:58, dus dat was vrij aardig zonder training en met knie nog in de tape.
Ben van plan komende tijd vooral lopen op te bouwen om in april mee te doen met batavierenrace met het universiteitsteam van Leiden.
Vervolgens wil ik zwemmen gaan uitbreiden om in juni mee te kunnen doen aan mijn eerste traithlon, waarschijnlijk de midzomeravond triathlon.

3

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Ik ben al begonnen smile nijverdal en indoor amstelveen gedaan. Verder staan er bij mij op de agenda: rbr hilversum sprint, zwemloop amersfoort lang, rbr ter idzard, rbr druten. verder nog een aantal loop en wielerwedstrijden. Mijn eerste tri wordt waarschijnlijk een 1/8ste in koog aan de zaan gevolgd door mijn debuut op de kwart in woerden

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

4

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Zeker veel zin in dit nieuwe seizoen. Ik ben dit jaar begonnen met veel langere MTB tochten en met de Maresia Duathlon en nu gaan als eerste volgen:

4 april       Ronde van Vlaanderen (RVV)
19 april     Powerman Duathlon (lang)
26 april     Klimmen Banneux Klimmen (KBK)

5

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

@ Koenio,

Dat Klimmen Banneux Klimmen is dat een leuke tocht? Het gebied ken ik wel (ik woon er) maar heeft het toegevoegde waarde de georganiseerde tocht te rijden?

Groeten
Jeroen

6

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Jeroen,

vorig jaar heb ik deze tocht ook gefietst. Ik vond het een mooie route, goed georganiseerd door de plaatselijke wielerverenining met afzettingen, bepijling en fourage. Vandaar dat ik dit jaar weer ga.
Zie ook de site: http://www.wtcklimmen.nl/toertocht.htm
Er zitten een paar heuveltjes in en uiteindelijk na 130 km heb je om en nabij de 2000hm in de benen.

Of het voor jou toegevoegde waarde heeft weet ik niet, maar ik fiets graag tochten, regelmatig alleen en soms met fietsmaten van de wielerclub. Ik neem altijd wel mijn loopschoenen mee zodat ik meteen na de tocht nog tussen de 5 en 10 km loop voordat ik met de auto weer naar huis rij. Koppeltraining dan ook weer gedaan.

gr Koen

7

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

ik heb nu nog de laatse winterduathlon gepland in lille en dan de 10 milles van antwerpen erna een mountainbike marathon denk ik heb nog niet echt een planning.

8 Laatst bewerkt door Paul851 (15-03-09 23:41:51)

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Die toertocht, KBK, klinkt heel interessant. Misschien iets voor volgend jaar, aangezien ik nu te weinig fietskilometers kan maken. Last van m'n linkerknie, schijnt overbelast te zijn. Maar volgens de fysio kan ik volgend weekend alweer  voorzichtig beginnen met hardlopen big_smile
Verder nog niet echt plannen voor dit jaar, in elk geval Nuenen, zo goed als zeker de Triple play in Almere en verder wil ik (als m'n knietjes het toelaten, Veenendaal en miscchien nog Deil gaan doen.

9

Re: Seizoen 2009 wie begint waar?

Helaas gaat m'n geplande wintertriathlon niet door.
Holten ingeloot, 6sept Enschede, misschien Veenendaal en Groningen.
Dit wordt een mager jaar, omdat m'n vrouw op zaterdag moet werken, en laten de meeste triathlons nou op zaterdag zijn...

Gr, Concorde