1

Onderwerp: Compressie sokken

Waar kun je compressie sokken zonder voetgedeelte kopen? Ik  zie ze op wedstrijden wel, maar nooit in de winkel hmm

2

Re: Compressie sokken

Run2 Day heeft ze in Den Haag, de Tube versie van Herzog, voor heen Vitasan.  Kijk even op www.sportcompression.nl voor verkooppunten bij jou in de buurt.
Succes!

3

Re: Compressie sokken

Ik gebruik de compressie sokken van Craft. Bevallen erg goed. Heb ze online gekocht bij Gustav Sport. Gebruik ze vooral voor het herstel, maar volgens mij zijn ze wel geschikt om tijdens inspanning te gebruiken. Hier staan ze:
http://www.gustavsport.nl/craft-pro-coo … ion-sokken

4

Re: Compressie sokken

Er zijn ook Boosters van BV sport, en ook 2XU heeft tegenwoordig een compressiekous. Ook Skins heeft nog iets met bandjes onder de voet door, net zoals bij sommige lange fietsbroeken zeg maar.

Wellicht handig te vermelden waar je vandaan komt als je er op de site van Vitasan niet uitkomt!?

Grt

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

5

Re: Compressie sokken

www.triathlonshop.be

6

Re: Compressie sokken

Waarom naar .be surfen als er sindskort ook een mooie .nl is!

7

Re: Compressie sokken

Ook van Cep hebben ze heel kwalitatieve en medisch onderbouwde sokken. Yvonne Van Vlerken is daar ook al enkele jaren voorstander van als ik me niet vergis.

8

Re: Compressie sokken

Klopt het dat de voordelen van compressiesokken (sneller herstel had ik begrepen) voornamelijk tot uiting komen bij het trainen? Of merken mensen er ook wat van tijdens wedstrijden (naast het psychologische voordeel natuurlijk...) ?

9

Re: Compressie sokken

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar.