1

Onderwerp: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein


Vanaf vandaag, woensdag 15 oktober, is online inschrijven voor SABIC Triatlon 2009 in Stein mogelijk.
Ga naar www.sabictriathlon.nl en neem de optie “inschrijven”.
Het SABIC Triatlon Weekend 2009 is op vrijdag 19 juni, zaterdag 20 juni en zondag 21 juni 2009.

Het programma van het SABIC Triatlon Weekend 2009 ziet er als volgt uit:
Vrijdag 19 juni, vanaf 18:30 uur:
-Kinderduatlon

Zaterdag 20 juni, vanaf 16:30 uur:
-Recreatieve Sprint Afstand, ook voor TRIO’s
-Stayer Sprint voor jeugd en junioren
-Open NK Olympische Afstand, stayer wedstrijd ook voor age groupers

Zondag 21 juni, vanaf 8:30 uur
Lange afstand 3 – 110 – 30, ook voor TRIO’s

Iedereen van harte welkom!

2

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Ik doe weer mee in mn trio, alleen moeten we nog bepalen wie rent/fietst dus inschrijven komt later wink

3

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Ik hoop weer mee te doen, maar dat ligt aan hoe m'n knie verder herstelt.

4

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Ik ben erbij, waarschijnlijk op de lange afstand....

5

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Mogelijk, dat we elkaar dan tegenkomen Vanzella tongue

6 Laatst bewerkt door robvdwoude (09-02-09 14:50:20)

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Deze lijkt me erg uitdagend.....wat zijn als ik vragen mag de ervaringen qua organisatie, drukte e e.d.?

Groeten,
Rob

7

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

@Rob

Is een goed georganiseerde leuke wedstrijd. Veel deelnemers (200-300 op zowel de sprint als de lange afstand). Veel drinkposten op de fiets (lange sfstand) en tijdens het lopen. Veel sfeer op het loopparcours door het stadje heen.
Ik ben daar een keer aan de start gekomen op de sprint en op de lange en allebei heb ik me goed vermaakt. Het parcours is ook mooi en lastig.  Destijds in 2006 en 2007 was de haven het centrale punt. Sinds vorig jaar is het centrum weer het "centrum". Dat schijnt goed bevallen te zijn, want dit jaar is dat weer het geval.

Ik ga me een dezer dagen inschrijven voor de lange afstand. Volgens mij duurt de voordelige inschrijving nog tot 1 april.

Groeten
Jeroen

8

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Indien je van plan bent in te schrijven voor de lange afstand tijdens de SABIC Triatlon in Stein, kun je dat het beste doen voor 1 april.
Tot 1 april kan dat voor het basis bedrag van Euro 85, na 1 april is het Euro 20 duurder.

Verder zijn er niet meer veel startplaatsen voor het Open NK Olympische Afstand. Ook als je hier voor wil inschrijven: niet te lang wachten!!

9

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

In overleg met NTB is het max. aantal deelnemers voor het Open NK Olympische Afstand verhoogd van 100 naar 120 deelnemers (dames en heren samen). Pas boven 120 deelnemers wordt een wachtlijst ingesteld.

Note: dat geldt niet voor deelnemers, die op basis van een daglicentie wensen deel te nemen, die komen automatisch op de wachtlijst en kunnen alleen deelnemen, als het max. aantal van 120 niet wordt gehaald.

10

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Toevallig zie ik net de deelnemerslijst van de Triathlon Stein en zie daar dat mijn topfavoriet voor de NK OD al op de lijst staat met startnummer 6. Nu vraag ik me af of we tot de NK moeten wachten of dat er eerder iets in de pers gaat komen dat Nederland sindskort een (potentiele) toptriatleet rijker is.

11

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Tiepvaud? SUI is bijna NED als je de letters doorelkaar haalt.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

12

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

De beste jongen heeft een dubbele nationaliteit. Handig als je een conflict hebt met de Zwitserse bond. En hij is snel, vooral lopend wordt het dit jaar wel spannend voorin denk ik met Berk, Van Es en Van Berkel.

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

13

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Hmmm, dubbele nationaliteit. Altijd al onzin gevonden.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

14

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

De online inschrijving van het SABIC Triatlon Weekend in Stein  sluit op zaterdag 13 juni om 12 uur 's middags. Na-inschrijving is op zaterdag 20 juni tot 15:30 uur alleen mogelijk voor recreatieve sprint afstand en TRIO Sprint, starttijd 16:30 uur. Let op! Er zijn slechts een zeer beperkt aantal na-inschrijf startplaatsen ter beschikking en het kost € 5,= extra. Dus schrijf online in voor 13 juni, dat voorkomt frustratie en een onnodige reis naar Stein op 20 juni!

15

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

le Coq schreef:

Toevallig zie ik net de deelnemerslijst van de Triathlon Stein en zie daar dat mijn topfavoriet voor de NK OD al op de lijst staat met startnummer 6. Nu vraag ik me af of we tot de NK moeten wachten of dat er eerder iets in de pers gaat komen dat Nederland sindskort een (potentiele) toptriatleet rijker is.

Toen mocht van Berkel alleen in Nederlandse wedstrijden uitkomen voor NED en internationaal als ITU (overgang van ene nationaliteit naar andere). Inmiddels mag hij ook buiten Nederland voor NED uitkomen (overgang is voltooid) en maakt hij dus ook kans op een plaats op het EK  voor Nederland in Holten, plaatsen via NK OA in Stein

16

Re: Online inschrijven SABIC Triatlon 2009 in Stein

Dus nu is er officieel een Nederlander die in z'n seizoensopener oa Unger en Schildknecht heeft verslagen. Best netjes smile