1

Onderwerp: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Weet iemand of er ook sites zijn waarop foto's van de triatlon in Nieuwkoop zijn gepubliceerd?

2

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Hoi Josdh,

Vond er hier een paar (429) http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=7C0B0CA957137072

Ik heb zelf gefietst in een Trio en ben dus ook wel benieuwd naar wat mooie foto's. Ga vanavond even verder zoeken, als ik wat vind laat ik het weten.

3

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Wijnand, het lijkt me dat dit de foto's van vorig jaar zijn.... :-(

4

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

o ja ik zie het inderdaad....even iets te snel gekeken.....maar ja..je vroeg ook niet dat foto's van dit jaar moesten zijn....:D

Ik ga verder met zoeken!

5

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ben ik nou gek, of staan er nog steeds geen foto's online? =\

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

6

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Je bent volgens mij niet gek.
Schijnt allemaal erg lastig moeilijk en ingewikkeld te zijn.
Denk dat ik volgende keer zelf maar ga fotograferen......gaat beter dan meedoen....:)

7

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Foto's (ruim 500) staan via een link op de website van Nieuwkoop. Of direct hier naar toe http://www.apkr.nl/nk/index.html

Gr.
Cor

8

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Mooie foto's, ik sta er alleen niet bij sad

9

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Dit jaar op 7 Juni...

Welke forumleden doen er mee? Ik doe voor de tweede keer mee in Nieuwkoop, in 2006 was de vorige. Toen in zwemwater van 13 graden (brrr ik heb het nog koud smile) iets boven de 5 uur.

Nu hoop ik onder de 5 uur te finishen (ondanks het zwemmen van 3 ipv 2 km). Dat wordt moeilijk, maar niet onmogelijk bij goed weer...

10

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ik ben er (weer) bij. Ook ik wil het gewoon beter doen dan de vorige keer. Zoals iedereen denk ik.
Hopelijk is het goed weer, en niet weer dat gemiezer zoals vorig jaar op de fiets.
Verder; zin in!

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

11

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ben er ook weer bij.

Was vorig jaar wel vreemd. Voor de start was alles nog droog en nadat we uit het water kwamen miezerde het het en was het zeiknat geworden.

Cor

12

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

En iedereen voor de regen binnen gekomen?

Ik net aan, 4 uur 44 is een bijzonder tevredenstellend resultaat voor mij, zeker na dat dramatische zwemmen. Dat was toch erg lastig.

Nu twee weken goed uitrusten, lichtjes trainen en dan gaan we proberen Stein te vervolmaken!!

13

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Had 4:43, dus net voor jou aan de streep ;-) Precies dus voor de regen binnen.
Er stond nog wel een nijdig windje wat voor een ditto nijdige golfslag zorgde.

Cor

14

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

4.09. En man, man, wat was dat een wasmachine. Maar datzelfde windje was bij het fietsen juist weer goed.
Wind=selectief smile

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

15

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

pfff 4.09 das echt hard man...

En Cor 4.43 is ook mooi, ik ben tenslotte ook erg tevreden over mijn 4.44.

Het windje tijdens het fietsen vond ik ook lekker, ik kon mooi oprukken vanaf de 158e plaats na het zwemmen.

En tijdens het lopen waren de omstandigheden dan weer perfect... En dat is toch mijn beste onderdeel...

16

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Dat stuk vanaf Ter Aar via Zevenhoven naar Noorden was echt heel lang en zwaar zo met die wind recht van voren. De laatste fietsronde was ik daar redelijk gesloopt. En toch ging het lopen nog wel lekker. Eindtijd voor mijn debuut op de midden afstand was 4.05uur dus mij hoor je niet klagen hoor.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME

17

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ik reageer maar op deze posting want het gaat tenslotte over Nieuwkoop van afgelopen zondag. Ik vroeg me af wat jullie eten tijdens het fietsgedeelte? Ikzelf had Powerbar-repen, maar ik moest toch behoorlijk "werken" om die weg te krijgen. Ik had ze uiteraard wel getest met trainen, maar daar was mijn hartslag toch wat lager dus ging het wat soepeler voor mijn gevoel.

Alvast bedankt voor de reacties
Jordy (4.32.00)

18

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ik heb met moeite 1 Isostar banaan reep weg gekregen en met meer gemak 2 powerbar gels (Vanille en Blackcurrant) en 1 Squeezy Banaan gelletje.

Alles op de fiets.

Daarnaast goed sportdrank gedronken en tijdens het lopen twee of 3 keer Cola...

Groeten
De nog steeds zeer tevreden nummer laatst van de forumleden die zich gemeld hebben met hun tijden smile

19

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Beetje off topic: voeding is altijd een ingewikkeld verhaal... 0.8 tot 1 keer jouw lichaamsgewicht in koolhydraten in gram per uur tot je nemen. Gel of vast: ieder z'n voorkeur, ik ga voor gels maar op na lange tijd op de fiets kan dit ook vervelend worden, dus soms wat vast, wel goed bij drinken!

Ik deed niet mee, ik ben laf: te lang zwemmen. Zondag Bocholt, een halve met 2 km zwemmen smile

20

Re: Triatlon Nieuwkoop 1 juni

Ik heb op de fiets 3 gels (powebar) opgenomen, verder totaal op de fiets ook 2,25Liter gedronken.
Tijdens het lopen heb ik na ongeveer 7 kilometer lopen nog 1 gelletje genomen en verder bij ieder waterpost sportdrank en water aangepakt, en 1 keer perongeluk Cola.
Powerbar repen lijkt me wat lastiger op de fiets, maar voor de start heb ik er daar nog wel een halve van op.

If you can feel the PAIN, You are still in the GAME