1

Onderwerp: Mindergod wil weten waar hij staat

Hallo allemaal,

Ik lees vaak op het forum en vind het tof dat er zoveel te vinden is.  Laatst vond ik een stukje dat ging over "mindergoden", maar dit stopte op 1/8/08. 

Misschien is het eens handig om je als "mindergod" te kunnen vergelijken met anderen en zo te weten waaraan en hoe je kan verder trainen, waardoor je een vooruitgang maakt.

Ikzelf train 1xzwemmen, 3xlopen en 1x fietsen per week.  En op een kwart haal ik gemiddeld 25min voor 1000m zwemmen, 1u40 voor het fietsen en ongeveer 1u10 voor het lopen (10km).  Wat op een totale tijd uitkomt (met wissels) van 3u20.

Zijn er tips, vergelijkingen, zaken die helpen, ... om "mindergoden" als ik te helpen waardoor ze hun tijden kunnen scherper stellen of waardoor trainingen concreter worden.  Alles is welkom.

Greetz,
Björn

2

Re: Mindergod wil weten waar hij staat

Ga bij een vereniging, daar kunnen ze je vertellen waar je beter op kunt trainen en kun je jezelf meteen vergelijken met de mindere goden van je leeftijd. Ik train 2x zwemmen, 2x fietsen en 2x open in de week ben 16 en heb laatst mijn eerste 1/4 gedaan in 2 uur 7 en nee, ik ben geen topper. die doen het binnen de 2 uur.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen