1

Onderwerp: Iron Man 70.3 Monaco 2009

Hoi,

Zijn er toevallig mensen op dit forum die mee gaan doen (of reeds hebben gedaan) aan de Iron Man 70.3 in Monaco?

Ik ben namelijk ontzettend nieuwsgierig naar hun ervaringen.

Alvast bedankt voor de reactie.

Vriendelijke groeten,
Rob van der Woude

2

Re: Iron Man 70.3 Monaco 2009

Ik heb me ingeschreven voor monaco. Een club genoot heeft 2 x meegedaan en is heel enthousiast over de wedstrijd. mooi parcours veel klimmen met het fietsen en goed georganiseerd. Hij heeft beloofd een verslagje te schrijven. Als het zover is zal ik het posten hier.
Wij gaan met een groepje van 8 atleten uit A'dam. dus word een gezellig weekje weg.
groet, Bart

3

Re: Iron Man 70.3 Monaco 2009

Hee Rob, Monaco is echt een fantastische wedstrijd. Zorg dat je goed beslagen ten ijs komt want het is echt moordend. Bereid je voor op veel klim. Het fietsen is mij vorig jaar enorm tegengevallen (was overigens mijn eerste keer in Monaco). Ik raad je aan om alvast een paar dagen van te voren naar Monaco af te reizen, een optimale voor bereiding scheelt een slok op een borrel (figuurlijk dan!!). Ook na de westrijd zou ik nog een paar daagjes uitrusten eerdat je terugreist naar Nederland. Ik ga er maar even vanuit dat je met de auto gaat. Wat is jouw ervaring eigenlijk op triathlon? Zelf ben ik nu zo een 4 jaar actief.

Gegroet, Gerrit

4

Re: Iron Man 70.3 Monaco 2009

Eind van de maand schrijf ik mij ook in....zijn al veel Nederlanders ingeschreven zag ik! Leuk!!!!! 1ste keer 70.3!