1 Laatst bewerkt door William (15-06-09 22:53:30)

Onderwerp: triathleten en liefde...

Hoe zit het de meeste triathleten nou eigenlijk op gebied van de vrouwen?

Ikzelf merk dat vele meiden het een bizarre sport vinden die dan ook nog eens (te)veel tijd vergt...
Met resultaat veel casual maar nooit long term

Hoe plannen jullie training/werk/privé?
En op welke wijze speelt triathlon een factor in het gezinsleven?

2

Re: triathleten en liefde...

mijn vriendin vind het een gekke sport
maar ze heeft er wel bewondering voor en steunt me er ook in
train me suf maar als ik bijv ga hardlopen gaat zij er op skeelers achteraan zo sport je samen op elk een eigen manier

3

Re: triathleten en liefde...

Gladde benen worden meestal sexy bevonden wink

4

Re: triathleten en liefde...

Benen scheren gaat bij mij niet lukken. Ze vindt het alles behalve sexy........

Ik ben getrouwd, heb een dochtertje van bijna 2 en een tweeling (2 jongens) van 3 weken oud. Momenteel train ik weinig. We zitten voornamelijk in het ziekenhuis waar onze mannen nog wel even moeten blijven. Ze waren 10 weken te vroeg.

Normaal gesproken kan ik veel trainen door het te combineren met het werk. Bijvoorbeeld op de fiets naar het werk: +/- 55km per dag. Dit 2x per week. Op de andere dagen extra vroeg uit bed en een uurtje zwemmen voor het werk. 's Avonds af en toe naar de clubtrainingen of zelf de looptrainingen doen. Zo kan ik prima trainen.

De komende periode zal ik weinig doen, maar das niet zo erg omdat ik geen wedstrijden heb gepland. Andere dingen zijn momenteel belangrijker!

Mijn advies:
Laat duidelijk weten wat je van plan ben te gaan doen. Betrek ze bij je planning (indien mogelijk). Als ze weten wat je wilt bereiken hebben ze misschien meer vrede met de soms erg afwijkende levensstijl.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

5

Re: triathleten en liefde...

Leuk topic dit...

Mijn vrouw is nog gekker op triathlon dan ik smile

Ze is 4 maanden zwanger en doet zaterdag nog mee op de sprint in Stein. Niet meer zo snel als eerder, maar volbrengen is ook leuk...

6 Laatst bewerkt door Paul851 (22-06-09 16:35:44)

Re: triathleten en liefde...

Ik heb geluk met mijn vriendin, haar broer doet al jaren aan triathlon. Ze wist dus al zo'n beetje wat het betekent tongue
Bovendien woon ik in Eindhoven, en zij in Krimpen aan de Lek. Dus door de week kan ik volop trainen, en als ik het weekend daar ben ga ik (meestal op zaterdagochtend zwemmen en op zondag hardlopen. Ze sport zelf ook, maar dan bij een sportschool. Niks voor mij, ik ben liever buiten smile
Ow, en scheren, jazeker, ze houdt niet van wollig big_smile

7 Laatst bewerkt door franske (24-06-09 10:41:14)

Re: triathleten en liefde...

Ze heeft liever dat ik al die uren loop en fiets dan dat ik op café zit.
Een tijdje met een vriendenploegje mountainbike tochten gereden. Waar het bij hun een goedkoop excuus bleek te zijn om op café te gaan, ben ik na een aantal maal afgehaakt en alleen verder gaan trainen.
Door mijn onregelmatige diensten, werk als sociotherapeut binnen een kliniek voor eetstoornissen, ben ik vrij felxibel qua vrije-tijd.
Mijn dochter is 8 en gaat soms tijdens een looptraining mee op de fiets.