1 Laatst bewerkt door Paul851 (02-08-09 12:33:50)

Onderwerp: Kamperland ging lekker.

Het was voor mij geen vooraf geplande wedstrijd, maar ik had al 2 weken niet gezwommen en gefietst, ik voelde me goed, dus gaan met die banaan. Me ingeschreven en hup, het water in. Eerste verrassing: het Veerse Meer is zout. Verder zaten er kwalletjes in, van die witte, dus ongevaarlijk. Foutje met de zwemstart: achteraan begonnen, dus achter de langzamere zwemmers. Inhalen was lastig, dus na zo'n 400 meter, toen er ruimte kwam, begonen met inhalen. Na het keerpunt zwommmen er een paar mensen met ongeveer dezelfde snelheid als ik, maar wel met een hoger ritme. Blijkbaar heb ik een aardige techniek. Trap op, over de steiger naar de kant, en richting PF. Gelletje, helm op, schoenen aan, en gaan. Fietssnelheid gemiddeld 36 km/u, van fiets pakken tot fiets terughangen. Tweede wissel, lopen. Redelijk rustig begonnen, eerste ronde ging in 24 minuten, en toen versneld,  tweede ronde net binnen de 22 minuten. Mijn eindtijd was 2.18.00, dus 4 minuten sneller dan  de snelste wedstrijd die ik tot dan toe gedaan had. Al met al best tevreden, volgende kans over 3 weken in Veenendaal.

2

Re: Kamperland ging lekker.

Bij mij ging het gisteren ook erg lekker. Het verslag van mijn wedstrijd staat op m'n weblogje: http://triatleetmartijn.web-log.nl/

3

Re: Kamperland ging lekker.

Paul,

voor mij was het ook geen vooraf geplande wedstrijd. Na nogal haasten was ik maar net op tijd op locatie aanwezig. Zwemmen ging goed. fietsen ook, alleen het lopen was minder door vochttekort (bidon verloren tijdens fietsen + maar 1 drinkpost) . Zo te zien waren we ongeveer gelijk met het fietsen klaar. bij mij ging het ook nogal mis bij de wissel, verkeerde kant op gestuurd en toen ik dat wilde corrigeren moest ik weer helemaal omlopen. Door al het gehaast vooraf dus niet voldoende voorbereid op de wissels.
Al met al was het een aardige triathlon, leuk loopparcours over de camping en door het bos.

ook voor miji is veenendaal OD de volgende. See you then