1

Onderwerp: Londen triathlon 2009 (2/8/09)

In een overmoedige bui heb ik me een half jaartje geleden ingeschreven voor de OD van de Londen triathlon. Als beginner leek me dat wel een aardige start van mijn triathlon carrière. Nu het uur U nadert en na flink wat trainingsuren heb ik een beetje spijt en kruipt de onzekerheid steeds nadrukkelijker omhoog. Vooral nu ik een aantal achtste met gemiddeld succes heb weten af te leggen en weet wat het inhoudt zie ik enorm op tegen een OD.

Ik heb geprobeerd mijn klasse te veranderen in Londen alleen dat kan niet meer omdat het vol zit. Nu hoop ik dat er mensen zijn die zich hebben ingeschreven voor de achtste van Londen en denken "Ik doe liever een OD".

Mochten er mensen zijn die willen ruilen, neem dan aub contact op. Alvast bedankt.

2

Re: Londen triathlon 2009 (2/8/09)

verstand op nul en gewoon gaan,, maak er een leuk tripje van! OD is voorbij voordat je er erg in hebt wink

3

Re: Londen triathlon 2009 (2/8/09)

eens met mister_arby, je kunt meer dan je denkt/wilt geloven :Y
Gas erop

4

Re: Londen triathlon 2009 (2/8/09)

ga er gewoon voor toen ik de eerste hele deed wist ik ook niet wat op mij afkwam

5

Re: Londen triathlon 2009 (2/8/09)

Dank jullie wel allemaal voor de aanmoedigingen. Ik had geen keus en ben dus inderdaad maar de OD in Londen gaan doen. Uiteindelijk heb ik het volbracht in 3u 14. Tx all