1

Onderwerp: Dag van de Lange Afstand Triathlon

Nu loopt het seizoen ten einde en is de tijd gekomen om nieuwe plannen te gaan maken voor 2010. Graag wil ik mij inzetten om de Lange Afstand Triathlon weer meer in de picture te krijgen als sport. Daarbij vraag ik de hulp van alle wedstrijdgerichte lange afstand triathleten. Dus niet alleen de toppers, maar alle prestatie gerichte lange afstanders!!
Ik wil eind november - begin december een zaterdag organiseren in mijn praktijk in Amerongen (zie www.sportarts.org) waar we kunnen brainstormen, informatie uitwisselen en plannen maken voor de toekomst van de Lange Afstand Triathlon.
Om deze dag een zinvolle invulling te geven wil ik graag van jullie weten wat er op het programma moet komen.
Gezamenlijke trainingsstages, programma ondersteuning, trainingsbegeleiding, trainingssturing, trainen met vermogensmeter, testen, heart rate varibility, voeding, fietspositie, nieuwe materialen, noem maar op.
Graag ontvang ik jullie reacties en voorstel van een zaterdag die je het beste uitkomt via het email adres: info@sportarts.org onder vermelding van Lange Afstand Triathlon.
Hopelijk zien we elkaar dan die dag.

Guido Vroemen, sportarts.
Technisch coördinator Lange Afstand Triathlon

2

Re: Dag van de Lange Afstand Triathlon

Hey Guido, ik ben dan helaas nog niet terug, zal er niet bij zijn, maar een mooi initiatief!

3

Re: Dag van de Lange Afstand Triathlon

er zou meer publiciteit moeten komen in de media
hooguit yvonne haalt het nos sport journaal eens
en het ek in holten (en bedoel niet alleen de plaatselijke courant)
moet beter kunnen want er zijn ook genoeg grote sponsors zoal rabobank, Upc, Agis Sabic enz enz