1

Onderwerp: Zwemhorloge

Gebruikt er iemand toevallig een speciaal horloge tijdens het zwemmen. Die de volgende gegevens berekent:

- aantal lengtes
- totale afstand
- tijd
- aantal slagen (zéér interessant!!)
- verbruikte calorieën
- snelheid in sec/100m
- efficiëntie-index

en wat zijn de ervaringen.

Mvg,

Ronald

2 Laatst bewerkt door Bleek (12-11-09 13:40:57)

Re: Zwemhorloge

Aantal lengtes?

Totale afstand kan je zelf bijhouden, tijd idem dito, aantal slagen kan je af en toe tellen indien je dat nodig vindt, verbruikte energie vind ik niet zo boeiend, snelheid per 100m kan je zelf ook zien en wat houdt een efficiëntie-index in?

Overigens moeten er dan wel een secondenklok en normale klok zichtbaar in je zwembad hangen smile Dus misschien wel leuk voor open water zwemmen... Heb je 'n linkje? En ik gok dat ik het prijskaartje niet wil zien.

3

Re: Zwemhorloge

- aantal lengtes = ?
- totale afstand = leuk om te weten, ik gebruik bij openwater meestal vooraf of na afloop google maps oid.
- aantal slagen = Slagfrequentie is in het zwembad makkelijk te tellen eventueel op te meten met stopwatch.
- verbruikte calorieën = totaal niet interessant.
- snelheid in sec/100m = stopwatch?
- efficiëntie-index = de wat?


In mijn ogen leuk hebbedingetje voor sinterklaas, maar niet echt meerwaarde.

Bleek schreef:

Heb je 'n linkje? En ik gok dat ik het prijskaartje niet wil zien.

Link(je): http://www.sportemotion.nl/info.asp?id= … Code=12967

4 Laatst bewerkt door Merida (14-11-09 20:59:39)

Re: Zwemhorloge

Beste Sensa1,

Volgens mij ben jij zelf de importeur van het horloge of heb je er in ieder geval voordeel mee dat het hier besproken word. Het is mij allemaal iets te specifiek wat je zoekt.

Ondanks dat lijkt het mij een leuk hebbedingetje, maar niet voor 85 euro!

Merida

5

Re: Zwemhorloge

Merida schreef:

Beste Sensa1,

Volgens mij ben jij zelf de importeur van het horloge of heb je er in ieder geval voordeel mee dat het hier besproken word. Het is mij allemaal iets te specifiek wat je zoekt.

Ondanks dat lijkt het mij een leuk hebbedingetje, maar niet voor 85 euro!

Merida

lijkt me wat ver gezocht.. en wat dan nog?