26

Re: Fietstraining voor hele

Vergeet ook niet dat als je 1:30-1:45 zwemt je dus al die tijd je wel inspant, maar 0 voeding binnenkrijgt, en mogelijk alleen vocht wat je niet binnen wilt krijgen (rivier/zee water). Neem ook nog een flesje drinken en gelletje mee als je je voor de start opstelt, met een rolling start kun je er zomaar nog 30-60 minuten staan, dan zit je al aan ruim 2uur zonder drinken als je dat niet meeneemt naar de start, en dat kan er behoorlijk inhakken.

27

Re: Fietstraining voor hele

Nou, rolling start... Volgens mij zijn er zo'n 125 deelnemers of wat minder, en schuifelen we gewoon het water in (ik in elk geval wel).
Wat naar binnen werken voor de start aan water en gel is wel een goed idee, ik zwem er lang genoeg over.

28 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (17-02-20 15:40:34)

Re: Fietstraining voor hele

Gelletje en drinken voor je te water gaat is inderdaad wel handig.
In Roth was er ook drinken gelijk na water exit. En anders drink/eet je gelijk als je bij je fiets aankomt, dus dat komt wel goed.

Maar had vooral erg last van m'n (boven)benen, die moesten best lang wennen om weer in verticale positie te werken. Gevoel of ik ze opblies. Niet zo gek als je bijna anderhalf uur horizontaal in het water hebt gelegen, en dan direct een heuveltje op wilt.