1

Onderwerp: Garmin training load “resetten”

Mijn garmin heeft last van totaal onrealistische hartslag metingen. Mijn max HR is 211, mijn suuntu ANT cheststrap komt daar ook, en bij een sprint tik ik makkelijk de 190-200 aan. Maar dan komt mijn garmin: 125 bpm. The Quack? (Ik heb beide horloges tegelijk (ambit 2r, fenix 5 plus) gedragen, en zelf geteld. Horloge op alle manieren gedragen. Niks.

Nouja, dus ik heb een polar H10 gekocht, wilde ik sowieso al doen, want wrist hr zal nooit écht accuraat zijn (of nouja, nooit, niet snel). Maar nu is mijn trainingload unproductive. Waarom? Omdat ik nu een veel hogere hartslag heb. Kun je dit resetten? Of moet ik gewoon 2 weken wachten?

2

Re: Garmin training load “resetten”

Polsmeting of via een band? Bij mij is pols meting op zich wel OK met de Garmin 935, maar niet als ik langer bezig ben (dan komt er zweet onder het horloge) of bij korte intervallen (dan heeft het sowieso geen zin om op de hartslag te letten).

3

Re: Garmin training load “resetten”

MontanaMan schreef:

Polsmeting of via een band? Bij mij is pols meting op zich wel OK met de Garmin 935, maar niet als ik langer bezig ben (dan komt er zweet onder het horloge) of bij korte intervallen (dan heeft het sowieso geen zin om op de hartslag te letten).

Maakt niet uit wat ik doe, de HR klopt niet. Meestal locked die op 162, 168, of 125 - 135.

4

Re: Garmin training load “resetten”

Al met Garmin contact over gehad?

5

Re: Garmin training load “resetten”

Al aan de pc gehangen voor een update?

Je moet sneller dan de klos zijn.

6

Re: Garmin training load “resetten”

mcguyver schreef:

Al aan de pc gehangen voor een update?

Jongens, het gaat hier maar om 1 ding, hoe reset ik de training load. Dat optische Hr niet klopt, licht aan verschillende dingen, waaronder mijn leeftijd, want bij leeftijdsgenoten klopt optische garming HR ook niet.


Dus, ik herhaal. Hoe reset ik training load?

7

Re: Garmin training load “resetten”

Dan blijft over: terug naar fabrieksinstelling.

Je moet sneller dan de klos zijn.