1

Onderwerp: Setje wielen voor Cervelo P2C

Ruim een maand geleden heb ik een Cervelo P2C frameset gekocht en daarvoor zoek ik nu nog een goed setje wielen. Ik wil kwaliteit hebben, maar heb ook geen duizenden euro's te besteden. Ik hoorde dat je tussen de 400 en 600 euro al best wat hebt, klopt dat? Wat zouden jullie mij aanraden? Ik heb het liefst wat hoge(re) velgen en gewoon degelijk spul. De wielen moeten uiteraard wel bij mijn fiets passen. Meer input kan ik jullie even niet geven.

Wie helpt me?

Alvast bedankt!

2

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

kuiper trading heeft voor 600 euro wel een paar mooie carbon wielen denk ik en zijn schijnbaar goed de zoon van mijn baas heeft er zo

3

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

Planet-X speelt nu voor kerstman:
http://www.planet-x.be/wordpress/archives/164

Wil je nieuw of 2e hands?

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

4

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

Heb zelf onlangs ook zo'n setje planet x wielen besteld. 82 - 101mm.

Krijg ze volgende week binnen als het goed is. Ik heb ze puur voor de prijs/kwaliteit gekozen. Heb lang zitten twijfelen tussen disc wiel of 101 als achterwiel.

Heb ze nog niet binnen, dus nog niet mee gereden, maar ik kan ze je nu al zeker aanraden.

Enige waar je rekening mee moet houden dat je tubes of bandjes wil. Ik wou zelf graag full carbon wielen voor tubes vanwege de rij eigenschappen van de tubes. Alleen heb je hier wel meer werk van.

5

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

Misschien moet je gewoon weer een keer komen zwemmen ;-)

6

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

www.carbonfreaks.nl  betaalbare wielen, heb zelf de  Karbona Windstopper , rijden zeer goed.

If youd didn't Puke or Pass Out, you could have gone harder.

7

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

Bedankt voor jullie reacties! Ik wil nieuwe wielen en zal zo eens even kijken of planet x wat leuks voor me heeft. Koen, je hebt gelijk. Ik moet snel weer eens in Eindhoven komen zwemmen (misschien woensdag, anders wordt het volgend jaar = goed voornemen).
Afgelopen week heb ik wel 3 x gezwommen en het lijkt nu alsof ik steeds meer vooruit kom;) In 2010 wil ik 3 x per week gaan zwemmen en misschien wordt het dan nog wat. Anders extra hard fietsen en lopen:)

8

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

He Martijn,

Las net je weblog (denk ik?). Leuk! Veel succes komend seizoen met je doelen (R'dam,Neerpelt,Keulen).

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

9

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

Hoi Jacob,

Thanks! Ik ben ook een van de lezers van jouw weblog;) Jij ook succes met je doelen (Almere en nog een hele/ironman denk ik?)!

10

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

@Martijn: ben wel benieuwd hoe het zwemmen nu gaat, de dames hebben wel progressie gemaakt, maar wat ik bedoelde is dat ik mogelijk nog wel een setje wielen voor je heb hangen. Zie je mail.

11

Re: Setje wielen voor Cervelo P2C

le Coq schreef:

@Martijn: ben wel benieuwd hoe het zwemmen nu gaat, de dames hebben wel progressie gemaakt, maar wat ik bedoelde is dat ik mogelijk nog wel een setje wielen voor je heb hangen. Zie je mail.

Hoi Koen, ik heb je gemaild. Hopelijk heb ik woensdag tijd om de dames te proberen bij te houden.