1 Laatst bewerkt door Things (22-12-09 15:29:33)

Onderwerp: Doelen 2010

Koning winter doet goed z'n best maar langzaam komt 2010 dichterbij. Wat zijn jullie doelen voor het nieuwe jaar?

Als aftrap die van mij:

Tussendoel:
Cesar voorblijven in Nieuwkoop tongue

Het echte doel:
Ironman Zurich

Het hogere doel:
Ironman Hawaii

2 Laatst bewerkt door Frankiboy (22-12-09 14:45:37)

Re: Doelen 2010

Te hoog gegrepen voor mij ;-)

Aankomend jaar word m'n 1ste halve in antwerpen. Doel = finish in een voor mij interessante tijd.
Subdoel = zwemmen opkrikken naar hoger niveau, want dat loopt goed achter

Edit: succes met je weg naar hawaii

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

3

Re: Doelen 2010

Wat een externe focus zeg. Een goeie coach zou je daar mee kunnen helpen wink Als ik nu een kutdag heb, heb jij dus een goeie dag? Als ik lek rijd, heb jij een goeie dag. Als ik niet start... (en vice versa)

Als je met 6 keer in de week sporten tot 9.20 (toch?) kwam moet je misschien eens overwegen te gaan trainen wink.

Hoofddoel; relatief goed zwemmen, goed fietsen en goed lopen, met name in Nieuwkoop. Daar heb ik een notering aan gekoppeld, maar die ga ik hier niet noemen. Stel dat ik een superdag heb...

Cesar

ps. Misschien netjes om je even voor te stellen, ik denk niet dat iedereen de link kan leggen tussen Zurich, 9u20, en de nu al door de sportieve Haan aangewakkerde concurrentie in Nieuwkoop

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

4 Laatst bewerkt door JanR (22-12-09 18:59:04)

Re: Doelen 2010

Oh, seizoen 2010 komt er aan… heerlijk! Ik kan niet wachten! Wat betreft doelen.. (ik kan me haast niet voorstellen dat het iemand interesseert, maar ik kan niet laten om het gewoon te spuien:) )

Anyway, komend jaar wil ik ergens eens een halve proberen, Didam bijvoorbeeld, of een snelle tijd neerzetten op de OD aldaar, volgens mij is dat een redelijk snelle Olympische triathlon en ik heb nog een magische grens te breken op deze afstand en dat is eigenlijk stiekem wel een belangrijk doel van het seizoen. Verder gewoon door het hele land lekker aan kwart en OD wedstrijden meedoen en dan met name in Noord-, Midden- en Oost Nederland. Er worden helaas weer een heel aantal wedstrijden in dezelfde weekeinden geplant in regio Oost: UTT - Breukelen (Breukelen is geen oost, maar wel een leuke triathlon), Rijssen – Beesd, Vriezenveen - TTT – Veenendaal (Veenendaal is ook geen Oost, maar wel leuk en in dat weekend), Rutbeek – Apeldoorn ...waarom toch?

Aanvankelijk was ik van plan komend jaar eens een hele te doen, maar die lange duurlopen.. pff, toch een beetje.. saai... maar dat zegt waarschijnlijk iedereen die geen talent voor lange afstanden heeft smile ) dus toch eerst maar eens een halve proberen.

En natuurlijk in Frankrijk of daar in de buurt een triathlon met 1 of meer bergen: d'Huez of Ventoux of iets anders leuks.

5

Re: Doelen 2010

In 2010 een OD. afgelopen jaar in apeldoorn m'n eerste 1/4 gedaan en ga komend jaar voor het eerst in open water zwemmen. Ik hoef daarbij niet perse Cesar oh things voor te blijven  big_smile.

Goof.

6 Laatst bewerkt door le Coq (23-12-09 17:24:07)

Re: Doelen 2010

Grover schreef:

Ik hoef daarbij niet perse Cesar of things voor te blijven  big_smile.

Dat hoeft voor mij ook niet per se, maar het zou de wereld wel een stuk makkelijker maken wink

Verder zelf een beetje fysiek fit worden en de dames weer bij kunnen houden op training met zwemmen en lopen, als ik de brommerbenen dan terugvindt, gaat bovenstaande misschien ook nog wel lukken wink Misschien zijn sub 4.32 en 2.24 wel aardige richttijden voor mezelf (4vr en 2ru) en er zijn kustmarathon plannen...

Maar dat is eigenlijk allemaal bijzaak tov de doelen van Things, Cesar etc.

Wordt denk ik een mooie forumstrijd in Nieuwkoop, want ik verwacht dat Nieuwkoop ook op de Groningse doelenlijst staat. Jammer dat ik dan in Valencia zit (maar ik heb mijn geld al ingezet).

7

Re: Doelen 2010

Dit jaar ga ik echte wedstrijden doen:

Ironman Nieuw Zeeland
NK MD Nieuwkoop (seizoensdoel 2010: beste forumer, en overall durf ik best een notering te noemen: top 10)
NK LD Stein

(?)Ironman UK
(?)Triathlon Almere
(?)Ironman Hawaii

Naast deze wedstrijden nog een stuk of 4 Bundesliga wedstrijden bij de buren en wat regionale dingen, altijd gezellig.

8

Re: Doelen 2010

ik ga dit jaar ook ECHTE wedstrijden doen

team triathlon Enschede
NK spint in Stein
clubkampioenschap OD Amsterdam 
NK OD Holten

revanche voor het gemiste podium op de sprint in Aalsmeer

dan ga ik nog op zoek of er in Belgie ofzo nog wat sprint stayer wedstrijden zijn en misschien nog de sprint in eupen en of de OD in Gerardmer

en voor JanR, ik doe bijna geen duurlopen heb er een hekel aan. Wel de halve van Monaco gedaan afgelopen jaar 1.40 lopen op een zwaarparcours viel iets tegen maar toch....

heerlijk plannen maken voor het nieuwe seizoen. nu nog op zoek naar een leuk trainingskamp in het voorjaar!!

9

Re: Doelen 2010

Ik vind dat echt geen echte wedstrijden hoor wink

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, thats all..."

http://twitter.com/FrankRoozendaa1

10

Re: Doelen 2010

Qua wedstrijden heb ik in 2010 geen competitief doel, gewoon plezier maken en zo hard mogelijk gaan op de wedstrijddag met wat minder training dan de afgelopen 2 jaar.

een aantal vaste wedstijden (Stein sprint, Veenendaal, Holten, Aachen, Haccourt) combineren met een paar nieuwe.

IM 70.3 in Antwerpen en Gerardmer lijken me leuk. Ook wil ik voor het eerst een offroad triathlon doen. De duathlons vind ik erg leuk, dus die offroad triathlon moet ik ook maar eens plannen.

De stijd in Nieuwkoop sla ik dit jaar over..

11

Re: Doelen 2010

Ik heb volgend jaar in het teken staan van IM Frankfurt (mijn eerste hele) en ter voorbereiding nog de Challange Kraichgau (halve). Iemand ervaring met die wedstrijd?

JAB

12

Re: Doelen 2010

Net als JAB: IM Frankfurt, ook mijn eerste hele. Ben al aan het trainen, en heb maar één doel: rechtop finishen. Ergens rond de 14 uur zou mooi zijn, maar voorlopig lijkt het me vooral een ontzettend eind. Doe als voorbereiding de Steven Rooks Classic en de kwart van Huizen. De kunst voor mij is vooral om het leuk te blijven vinden en niet al te gedomineerd te raken door de schema's. 2010: dat wordt mijn jaar!

Hans

triathlon is 3x leuker!

13

Re: Doelen 2010

als nieuwkomer aankomend seizoen eerst maar eens zien om minstens 3 keer 1/8 te overleven, daarna zien we wel verder tongue

14

Re: Doelen 2010

Mijn hoofddoel: Almere 2010! (zie hiervoor ander topic...)

Maar nu eerst goed uit de winter komen. In de voorbereiding een aantal kwarten en Oud-Gastel (1/3e) en Didam (MD). En tijdens de donkere winteravonden "Going Long" lezen! Nogmaals bedankt voor de tip HJ!!!

Nu eerst het trainen opstarten na een periode van alles kan en mag, maar vooral: niets moet! (dat was na afgelopen jaar wel erg lekker moet ik zeggen. Ook al had ik geen wedstrijden gedaan, het was goed alles weer op de rit te krijgen. Heb nu weer echt zin om te gaan trainen)
Heb wel regelmatig gezwommen, gefietst en gelopen, dus de basis is er nog wel.....

Iedereen fijne feestdagen en trainse!

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

15

Re: Doelen 2010

@ Diederik, quali gaat je echt wel lukken in Nieuw Zeeland!

Dan zie ik je op Hawaii!

Tot die tijd ga ik mezelf vermaken met Abu Dhabi, IM Lanzarote, NK Stein, Almere en dan Kona.
Maar daar komt vast nog wel wat tussendoor.....zoveel leuke dingen!

Allemaal alvast een super 2010!

16

Re: Doelen 2010

@irongirl denk het ook wel, maar weet nog niet of ik wel wil...