1

Onderwerp: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Iemand intussen al ervaring met de Magic5 brilletjes? Ik overweeg er me eentje aan te kopen maar het lijkt me nogal een omslachtig gedoe? Natuurlijk als het echt wel is zoals ze het beschrijven is het wel ideaal. https://themagic5.com/

2

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

ronnyke schreef:

Iemand intussen al ervaring met de Magic5 brilletjes? Ik overweeg er me eentje aan te kopen maar het lijkt me nogal een omslachtig gedoe? Natuurlijk als het echt wel is zoals ze het beschrijven is het wel ideaal. https://themagic5.com/

Ik kende het nog niet, maar ben wel met je eens dat het er super uitziet... als alles zo is als ze zeggen.

Mocht je bestellen dan ben ik benieuwd naar je ervaring ermee smile

3

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Met een vanafprijs van €65 zijn ze vrij prijzig als het mij vraagt. Voor een op maat gemaakte bril valt het dan weer erg mee.

Als je moeite hebt om een goed passende bril te vinden kan het wel een uitkomst zijn natuurlijk.

4

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik heb er 2 besteld ben eens benieuwd, was wat bang voor dat scannen enz maar het was makkelijker dan ik dacht.

5

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik was ook benieuwd naar dat scannen en had op hun FB gereageerd. Ben benieuwd als je ze straks hebt smile

6

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Inmiddels al enkele dagen besteld en er is een goede communicatie, de brilletjes zijn nu in productie en heb ook al enkele fitt en zwem tips gehad dus is wel leuk ben echt wel benieuwd.

7

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Vandaag toegekomen dus kan ik ze morgen eens uitproberen, ze voelen goed aan dus ben benieuwd of ze ook lekvrij zijn zonder veel spanning. Hopelijk ook het probleem van de panda ogen voorbij.

8

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Daarnet gezwommen, had al enkele instructie filmpjes gekregen en daarin stond om de bril echt los op je gezicht te zetten dus dat ook maar gedaan; was een vreemd gevoel omdat ik gewoon ben om toch wel een goed aangespannen bril op mijn gezicht te hebben maar er kwam werkelijk geen druppel in ook al duwde ik hard af aan de zijkant. Dus eerste indruk is heel goed, comfortabel en geen panda ogen na het zwemmen en lekvrij dus alles wat men wil en verwacht heeft deze bril dus.

9

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Goed om te horen, wellicht moet ik er ook maar eens aan.

10

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik was ook benieuwd naar je ervaringen, en dit is goed te horen idd. Meestal druk je het brilletje toch stevig aan. Het moet wel een vreemd begin zijn als je het net niet mag aandrukken. Ik volg je verdere ervaringen, en overweeg dan eventueel ook de Magic5 aan te kopen. Hoe is je helderheid van het 'glas' en het eventueel ontstaan van damp?

11

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Klinkt interessant. Ze hebben ze niet op sterkte, hè? Hopelijk komt dat nog.

12

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Op sterkte zou inderdaad wel gaaf zijn. Nu gebruik ik daarvoor exemplaren van Ali, maar die zijn niet ideaal.

13

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Zeer helder en geen damp, daarvoor heb ik dus ook instructies gekregen dat ik de binnenkant niet mag aanraken met mijn vingers en na het zwemmen afspoelen onder de kraan. Heb al ervaringen gelezen van mensen die na 2 maanden nog steeds geen condens in hun bril kregen dus....

14

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Klinkt goed, en goede kans dat ik niet eens mijn oude bril kan vinden als de zwembaden eindelijk weer open zijn.

15

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

MontanaMan schreef:

Klinkt goed, en goede kans dat ik niet eens mijn oude bril kan vinden als de zwembaden eindelijk weer open zijn.

Sowieso mooie excuus om nu al te bestellen toch wink tongue

16

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Mooie eerste ervaring zo! Ik begin ze ook meer en meer te overwegen :Y

17

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Heb er me nog eentje bijbesteld voor in open water met donkere glazen. Ben super tevreden over deze brilletjes momenteel dus tja...

18

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

ronnyke schreef:

Heb er me nog eentje bijbesteld voor in open water met donkere glazen. Ben super tevreden over deze brilletjes momenteel dus tja...

Je hebt me overtuigd, heb een setje van 3 besteld, ben benieuwd. Op zich veel geld, maar het is nog veel duurder om al die brilletjes te kopen die niet goed zitten, heb daar inmiddels al een klein fortuin aan uitgegeven.

19

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ja ik ook heb hier brilletjes liggen die nog in de verpakking zitten. Ben er echt reuze tevreden over momenteel dus hoop dat jij er ook zo over denkt.

20

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Mooi om je ervaringen te zien. Ik ben ook om en ga ook bestellen smile

21

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ik ben wel benieuwd waar jullie eerst mee zwommen?

Ze lijken mij een beetje op die dopjes waar die wedstrijdzwemmers veel mee zwemmen. Dat vind ik dus helemaal niks.
Ik kan helaas niet echt goed een foto vinden van de binnenkant...

Enne, zijn ze echt 66 euro? Oi...

22

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

66 maar komt nog belasting bij, mijn nieuwe komt op 91 euro, ze hebben idd wat weg van de zweedse brilletjes en ik dacht ook eerst van pff... maar dat was ik heel snel gewoon eigenlijk na 1x zwemmen al en ik had ervoor altijd de HUUB aphotic of een aanverwant model.

23

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Spring bundle gekocht!

24

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Ze mogen mij al eens korting geven :-p in het zwembad heb ik ook al enkele mensen warm kunnen  maken. Ze zien er dan ook prachtig uit om eerlijk te zijn, lijken wel diamanten.

25

Re: Ervaringen Magic5 zwembrillen

Je kunt mij aan de lijst toevoegen: spring bundle smile