1

Onderwerp: Nieuwe uitdaging deel 2

Kwam onderstaand bericht tegen. Meer ter informatie dan ter discussie maar denk dat het hier wel een plekje verdient. Vind het persoonlijk een aardig initiatief gezien voor de Worldcups inmiddels een zwemniveau van richting de 16' op de 1500 nodig is.

Link, even iets doorscrollen naar benenden!

Ciao!

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

2

Re: Nieuwe uitdaging deel 2

Gaaf initiatief. Als die huidige zwemmer dan ook al een beetje kan lopen en fietsen..............?
Dat haal ik niet direct uit het stukje. De insteek snap ik wel. Als je al niet mee komt met het zwemmen ben je zo goed als gezien in een stayerveld.

Leuk om te lezen in ieder geval. Ben benieuwd naar het vervolg

A+
Arthur

3

Re: Nieuwe uitdaging deel 2

Het allerbelangrijkst is dat zo'n jong talent hard kan zwemmen en hard kan lopen. Fietsen is te leren, voor de andere twee is iets meer intrinsiek talent nodig. Het zullen de net-niet zwemtalenten zijn die hier voor in aanmerking komen. Net-niet klink vervelend, maar zo is het nu eenmaal. Daarom is Eindhoven ook een goede plaats om dit initiatief op te zetten,  omdat het meeste zwemtalent zich daar wel verzameld.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

4

Re: Nieuwe uitdaging deel 2

Jacob schreef:

Net-niet klink vervelend, maar zo is het nu eenmaal.

Zoals de beste zwemtrainer van Nederland eens tegen me zei: "17:00 op de 1500m heeft niks met topsport te maken". Echter zo iemand heeft misschien wel potentie als toptriatleet.

5

Re: Nieuwe uitdaging deel 2

ben misschien wel geintresseerd, maar die tijden liggen me net te laag (oftewel: ik ben te sloom).

6

Re: Nieuwe uitdaging deel 2

Hard trainen dan maar.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website