1

Onderwerp: plakken startnummer

Beste allemaal,

Nu met mn nieuwe fiets opkomst wil ik hem wel helemaal goed en netjes hebben.   Vaak moet je startnummer ergens om een kabeltje plakken of op je frame.

met mn nieuwe carbonframe heb ik daar weinig behoeft aan.

Weten jullie waar je een plastic plaatje kunt halen die bevestigd wordt aan je zadelpen waar je dan je nummer op kunt plakken?    Ik kom ze niet echt tegen.

alvast bedankt.

Arie

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

2

Re: plakken startnummer

Gewoon om je remkabel doen, ik heb in NL nog nooit een sticker op mijn frame hoeven plakken.

Anders krijg je kaderplaatjes vande organisatie met de nummers voorgedrukt.

3

Re: plakken startnummer

Vanzella schreef:

Gewoon om je remkabel doen, ik heb in NL nog nooit een sticker op mijn frame hoeven plakken.

Anders krijg je kaderplaatjes vande organisatie met de nummers voorgedrukt.

Idem hier. Sticker gewoon op de achterremkabel. Altijd ok.

4

Re: plakken startnummer

koop je een mooie fiets ga je er plastic plaatjes aanhangen voor stickers... zou meteen een andere fiets zoeken.
Ik plak hem vaak op de aero zadelpen. zo heeft al dat aero spul nog een beetje zin ipv een wapperende sticker er aan te plakken. in NL valt het nog wel mee maar bij een ironman heb je soms stickers zo groot als een kleine vlag.

5

Re: plakken startnummer

Had het idee dat zo'n plastic plaatje wel uit de wind zit achter je zadelpen, ipv een wapperend stickertje om mn remkabel.

Bedankt voor jullie reactis, zal straks als het frame er is een skijken.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

6

Re: plakken startnummer

Je kan natuurlijk zelf een kaderplaatje maken en bevestigen onder de sluiting van je zadelpen.

Een stukje stevig plastic met een gaatje op de juiste plaats werkt prima