1

Onderwerp: atletenlicentie

Even een vraagje,

Als je basislid bent bij de NTB, is het dan ook verstandig om een atletenlicentie aan te vragen. Zodat je geen daglicentie hoeft te betalen als je mee doet aan een triathlon evenement.

Mvg,

Ronald

2

Re: atletenlicentie

He Ronald,

Als je het qua kosten bekijkt hangt het sterk af van het aantal en soort evenementen waar je aan deelneemt. Doe je 1 of 2 1/8e triathlons, dan kun je beter een daglicentie nemen. Doe je veel wedstrijden dan ligt het voor de hand om gewoon een atletenlicentie te nemen.

JAB

3

Re: atletenlicentie

Sowieso een atleten licentie nemen. Die kan meestal al uit na 2 wedstrijden. En je krijgt ook nog eens een maandelijk bondsblad. Niet veel pagina's, maar meestal wel interessant.

4

Re: atletenlicentie

mister_arby schreef:

maandelijk bondsblad & interessant.

Kuch, sorry?

Inhoudelijk ga ik mee met de rest; je hebt de extra kosten er zo uit. En nog gemakkelijker met inschrijven ook.

Ciao

Langzaam snel! (of snel langzaam?)

5 Laatst bewerkt door mister_arby (07-01-10 12:50:03)

Re: atletenlicentie

Cesar schreef:
mister_arby schreef:

maandelijk bondsblad & interessant.

Kuch, sorry?

Inhoudelijk ga ik mee met de rest; je hebt de extra kosten er zo uit. En nog gemakkelijker met inschrijven ook.

Ciao

Off topic

ik zei: 'maar meestal wel interessant'


Afgelopen uitgave met het stuk over fietspositie zeker interessant. Daarnaast vindt ik de stukjes van Guido Vroemen vaak wel interessant.
Maar denk ook vooral voor beginnende triathleten het blad wel bepaalde meerwaarde biedt. Stuk over zwemtechniek en sportdrank is misschien voor jou niet interessant, maar voor hun wel.

6

Re: atletenlicentie

Ik als beginner en mn eerst ntb blad binnen gekregen te hebben vond het wel interressant, zeker die fietspositie, dat ben ik met je eens Arthur.

Enige wat ik miste was een overzicht (kalender) van alle triathlons die komen gaan (voor zover bekend)   

Ben benieuwd naar de overige edities.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

7

Re: atletenlicentie

Volgens mij staat er elke keer in welke wedstrijden er op stapel gaan. Daarnaast doen ze 1x per jaar een (extra?) blad uitgeven met de kalender+achtergronden.
Is een beetje veel om te verwachten dat ze de hele kalender elke keer in dat blad zetten. 
Dat is zonde van de dode boom aangezien je ook de website van de NTB en ook de in de regel zeer goed ingelichte zusterwebsite van dit mooie forum kan bezoeken voor die info...... (http://www.triathlonweb.nl/twn/show.php?chapter=Kalender&ID=kalnat&year=2010 )

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

8

Re: atletenlicentie

Als ik het goed begrijp, heb je standaard een basislicentie en als extra kan je een atletenlicentie nemen. Zodat je geen daglicentie hoeft aan te schaffen tijdens een evenement.

9

Re: atletenlicentie

De jaarkalender staat altijd in de januari editie.