3,701

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ben van 28mm terug naar 25mm gegaan nu. Pirelli heeft in dit type geen 28mm of toch niet waar ik ze gekocht heb.

3,702

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een maand geleden een fiets besteld bij aliexpress. Kreeg al snel de melding dat hij verstuurd was. Wachten, en wachten, kijken op de site. Douane van China nog niet langs geweest. En dan ineens staat er een bezorger met een pakje voor de deur. Hij is binnen.
Snel uitgepakt. Voorwiel, zadel en stuur gemonteerd en testrit gemaakt.
Bevalt goed. In het weekend maar een langer stukje fietsen.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,703

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er heel gaaf uit Olaf. Daar ga je nog veel snelle en plezierige kilometers mee maken verwacht ik. Geniet ervan.
(Bijna oldskool met velgremmen)

3,704

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Veel plezier met je nieuwe fiets Olaf !


Ik heb voor mijn TT een drinksysteem bestelt van Stealth parts .

3,705

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Aerocoach armsteunen. Die moesten toch vervangen en vond deze heel fijn bij een bike fitting vorig jaar. Hoge rand, dus je ligt er goed in omsloten.

3,706

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Heb ik ook liggen idd zalig.

3,707 Laatst bewerkt door Jörgen (29-08-21 14:38:36)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Paar Continental bandjes, om m'n tijdritfiets tubeless te maken. Voor het eerst in m'n leven lopen vloeken bij het monteren van een paar bandjes. Uiteindelijk lukte het met water en zeep.

3,708 Laatst bewerkt door ronnyke (09-09-21 17:11:00)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een nieuwe smarttrainer gehaald de Wahoo Kickr power trainer met Wahoo Climber, maar niet te lang gewacht want als het slechte weer begint zijn ze weer overal uitverkocht.

3,709

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Vandaag een nieuwe smarttrainer gehaald de Wahoo Kickr power trainer met Wahoo Climber, maar niet te lang gewacht want als het slechte weer begint zijn ze weer overal uitverkocht.

Dit setje heb ik sinds een half jaar. Ben er blij mee. Ook nog in combinatie met de head wind.
Veel plezier er mee.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,710

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mja de headwind ga ik mischien op termijn er ook wel bijkopen maar budget is op momenteel :-(

3,711

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Sinds gisteren heb ik een super vet drink systeem op mijn TT .
Ben er heel erg blij mee .

3,712

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb daar ook wel eens over nagedacht, maar kwam tot de conclusie dat ik die +/- 30"overeind komen geen probleem vind qua tijdsverlies en misschien wel even lekker gedurende 180 km.

Wat is de overweging om er juist wel één aan te schaffen?

3,713

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Wat is de overweging om er juist wel één aan te schaffen?

Omdat ik aan twee flessen ( achter het zadel ) niet genoeg heb .
Op het frame gebruik ik de aero fles voor tools .
In 1 van de flessen heb ik mijn voeding NutrID  ( 750 ml ) , de tweede water . Tussen de extensions dan ook water 800 ml .

3,714

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi hoor Jeanette!
Ik kan me er helemaal bij aansluiten. Het geeft je inderdaad de mogelijkheid om meer drinken mee te nemen.
Ik maak ook gebruik van nutrid voeding dus elk half uur kom je sowieso wel even overeind. Dit kan je meestal wel even timen vlak voor een bocht of zoiets dergelijk.

3,715

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Thanks Hugo , ik vind het er ook vet gaaf uit zien.
Ook heel simpel te bevestigen, en eraf te halen om schoon te maken .

3,716

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mezelf verwend met een paar nieuwe hardloopschoenen. Mizuno Wave Rider 25. Elke x naar de winkel en proeflopen, maar kom toch ieder x weer bij Mizuno uit.
En kreeg een nieuwe Wahoo elemnt Roam onder garantie. Bij mijn oude (bijna 2 jaar oud) kwamen witte plekken op het scherm. Na contact met Wahoo en foto’s sturen kreeg ik de opdracht om mijn oude zelf te vernietigen en daarvan foto’s te mailen. Gisteren gedaan en vandaag een hele nieuwe ontvangen. Dat vind ik best goede service.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,717

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mezelf verwend met een nieuw horloge, de Garmin forerunner 745.
Ik had hem al lang op het oog, omdat ze een rode hebben smile en ook vergelijkend onderzoek gedaan met de 945 en de -LTE.
De 945 vond ik te groot om mn pols, de 945 LTE is al wel beter, maar ik zag niet in waarom ik die 200-300 euro extra zou neertellen.


Heb jaren heel tevreden de 735 gehad, dus de opvolger kan me vast niet teleurstellen...

3,718

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Moest ik nu veranderen zou ik ook de 745 nemen, doet goed zijn werk en bevat alle functies die nodig zijn. Maar mijn Fenix5 doet nog goed zijn werk dus...

3,719

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net bericht gehad dat mijn nieuwe fiets in Februari van 2022 (mischien) geleverd zal worden, word dus ook model 2022 met de nieuwe kleuren en natuurlijk de nieuwe prijs +500 euro. Heb zo het gevoel dat de fietsconstructeurs ook niet zo klantvriendelijk worden.

3,720

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dat is wel bizar Ronnyke, je kunt toch niet fiets X bestellen, pas in 2022 geleverd krijgen en dan 500 euro meer moeten betalen. Dat je het 2022 model krijgt tot daar aan toe, maar die extra kosten zijn belachelijk.

Via de disclaimers op de bestellbon/website kunnen ze het vast maken, maar als ik jou was zou ik hier namen en rugnummers noemen over het merk dat zulke streken levert. Weten je mede forummers ook welke fiets ze in elk geval niet moeten bestellen als ze een betrouwbare leverancier willen.

3,721

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vind het ook geen nette oplossing!
Nieuwe versie is logisch, maar bijbetalen... hmm. Laat ze er dan maar voor 500 euro accesoires opzetten. Met een setje pedalen en bidonhouders schiet je al een end op. Onderhandelen Ronny!

Hoorde laatst ook zo'n verhaal van iemand die stond ingeschreven voor een locale halve triathlon. Die werd toen overgenomen door IM. Mocht hij tegen bijbetaling van 100 euro zijn startbewijs houden.
Van zulke dingen zakt echt je broek af...

3,722

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Juridisch gezien heb je best wel wat opties. Ik heb echter geen info maar op hoofdlijnen zijn ze in gebreke gebleven. Er is geen fiets geleverd. Dus geld terug. Ze kunnen je natuurlijk iets anders bieden wat vergelijkbaar is. Maar dat is iig niet bijbetalen voor 500 euro.

Je moet sneller dan de klos zijn.

3,723

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Schandalig natuurlijk, ik zou er echt serieus over denken om de boel af te zeggen als ze je niet tegemoet willen komen.

Maar aan de andere kant is het al zo lastig om een fiets te krijgen zonder dat je weer maanden moet wachten.. De retailers hebben gewoon de macht op het moment. We zijn al sinds mei op zoek naar een starters MTB voor onze zoon, maar er is werkelijk niets te krijgen in de categorie 600-900 euro. Soms staat de leverdatum op juli 2022.

3,724

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die extra 500 is natuurlijk not done. En je kunt vast cancellen, maar dan heb je dus geen fiets.

Ik ben zelf op jacht naar een gravelbike en ik twijfel tussen iets 2ehands van MP of van een fietsenwinkel of toch de nieuw Trek Checkpoint bestellen (met ongewisse levertijd).

@Macer, waarom koop je niet iets 2e hands voor je zoon? Ik zie op findyourbike of markplaats echt een flink aanbod.

3,725

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Idd cancelen is geen probleem, meer vraag dan aanbod dus.... Maar idd dan kan ik terug 2 jaar wachten waarschijnlijk want de wachttijden worden er ook niet korter op momenteel. Tja het is wat het is.... Ook de andere merken zijn er niet goedkoper op geworden waarschijnlijk ook voor hen zullen de prijzen van de grondstoffen en onderdelen wel opgeslagen zijn.