3,826

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:
ronnyke schreef:

Eindelijk mijn TREK Domane SL7 opgehaald vandaag, morgen ritje mee maken; Is een mooie fiets super tevreden van en al met een DI2 12sp zal zeker een leuke fiets zijn voor in de heuvels.

Leuk Ronnyke! Heb je een foto? Ben wel benieuwd!

Heb idd een foeto maar vind het altijd omslachtig om deze hier te posten;

3,827

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Je kan hem wel zien op mijn FB pagina https://www.facebook.com/ronny.geleyn/

3,828

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb hem net bekeken op jouw facebookpagina, mooie fiets hoor. Veel plezier er mee!

3,829

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Je kan hem wel zien op mijn FB pagina https://www.facebook.com/ronny.geleyn/

Zeer fraai! Veel fijne kilometers gewenst!

3,830

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Roy W schreef:
wilagro schreef:

Nu aan het twijfelen wat te doen,  fietscomputer op het stuur heeft wel een grote meerwaarde. Ik ben alleen bang dat Garmin binnenkort met een update komt van de fietscomputers (540 en 840) als ik dan nu een nieuwe koop, loop ik alweer achter de feiten aan.

Even een telefoontje naar Garmin. Zij kunnen vast wel vertellen of, en zo ja wanneer, er een update onderweg is.

Jij hebt wel veel vertrouwen in de geheimen rondom updates van de tech fabrikanten.
Over het algemeen vertellen ze de dag voor lancering nog dat ze van niets weten.
Maar ik had nog een houder voor een horloge in de schuur liggen, voorlopig maar mijn fenix 6 op het stuur monteren met fietsen.

3,831

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Na lang getwijfeld te hebben tussen de Garmin Forerunner 945 en 745, vandaag de knoop doorgehakt en een 745 besteld.
Met name de afmeting speelde een rol, de 745 is een stukje kleiner. Verder denk ik een hoop functies op de 945 niet te gebruiken zoals navigatie.

3,832

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Weer even de hoognodige en gewenste nieuwe hardloopschoenen aangeschaft.
Vorige week de NB Fresh Foam 880 v11 en vandaag komen mijn trailschoenen binnen, Saucony Peregrine 11 ST.
Kan ik eindelijk serieus het trailen gaan incorporeren in mijn trainingen big_smile

3,833

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook een afspraak voor komende maandag bij de hardloop winkel, loop nu op Hoka maar wil eigenlijk wel wat anders.

3,834

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het is de Saucony Endorphin Pro+ geworden.

3,835

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Meteen besteld toen de review van DC Rainmaker kwam: https://www.dcrainmaker.com/2022/03/tac … eview.html

Een mooi alternatief voor die groter rocker plates. Ik heb nog geen idee of dit echt lekker 'Tacxt' maar het zou hierdoor aangenamer (minder onaangenaam) moeten zijn om langere trainingen binnen te doen.

3,836

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Het is de Saucony Endorphin Pro+ geworden.

Ah nice.
Ik loop al even naar volle tevredenheid op de Endorphin Speed. Dezelfde schoen maar dan kunststof ipv carbon plaat in de zool.

De pro was mij te heftig, te blessuregevoelig.

3,837

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Meteen besteld toen de review van DC Rainmaker kwam: https://www.dcrainmaker.com/2022/03/tac … eview.html

Een mooi alternatief voor die groter rocker plates. Ik heb nog geen idee of dit echt lekker 'Tacxt' maar het zou hierdoor aangenamer (minder onaangenaam) moeten zijn om langere trainingen binnen te doen.

Zag ze voorbij komen, ziet er wel mooi uit. En idd veel compacter dan die rockerplate.
Ben benieuwd hoe het je bevalt, laat je t weten?

3,838

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Meteen besteld toen de review van DC Rainmaker kwam: https://www.dcrainmaker.com/2022/03/tac … eview.html

Een mooi alternatief voor die groter rocker plates. Ik heb nog geen idee of dit echt lekker 'Tacxt' maar het zou hierdoor aangenamer (minder onaangenaam) moeten zijn om langere trainingen binnen te doen.

Ja zag ze ook en ook gelijk besteld! Ben benieuwd.

3,839

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag weer eens bij TriPro geweest voor advies van Jeroen omdat ik voor mijn gevoel m'n rechtervoet te plat trapte op de fiets. Naar huis met nieuwe inlegzooltjes met extra 'stutje' voor m'n voorvoet. Dat voelt een beetje alsof er een dingetje in m'n schoen zit, maar dat zal wel wennen. Het voelde ook meteen stabieler. Niet echt een blitse aankoop maar hopelijk wel heel nuttig.

Ik was ook voor het eerst bij TriPro sinds het geen winkel meer is maar alleen op afspraak, en sinds er een bad is om een wetsuit te passen. Ziet er heel anders uit. De service en deskundigheid zijn onveranderd.

Louise

3,840

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Louise schreef:

Vandaag weer eens bij TriPro geweest voor advies van Jeroen omdat ik voor mijn gevoel m'n rechtervoet te plat trapte op de fiets. Naar huis met nieuwe inlegzooltjes met extra 'stutje' voor m'n voorvoet. Dat voelt een beetje alsof er een dingetje in m'n schoen zit, maar dat zal wel wennen. Het voelde ook meteen stabieler. Niet echt een blitse aankoop maar hopelijk wel heel nuttig.

Ik was ook voor het eerst bij TriPro sinds het geen winkel meer is maar alleen op afspraak, en sinds er een bad is om een wetsuit te passen. Ziet er heel anders uit. De service en deskundigheid zijn onveranderd.

Louise

Welk merk zooltje heb je gekocht ?

Ik heb jaren terug van Currex iets gekocht voor in mn wielrenschoenen en laatst iets besteld bij podobrace. Maar ben benieuwd naar wat er nog meer is wat mensen die sporten goed bevalt.

3,841

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

davidr schreef:

Welk merk zooltje heb je gekocht ?

Uh, ik heb eigenlijk geen idee. Er staat TriPro op, dus dat lijkt eigen merk, maar dat is alleen de opdruk, zei Jeroen desgevraagd. Er staat 'LG' op de onderkant, maar dat is geen merk, volgens mij. Verder zie ik geen merknaam. Ik zal het hem vragen.

Louise

3,842

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een disc wiel van DT Swiss met een 80mm voorwiel. Was een tijdje niet leverbaar maar nu in de combi ineens wel, benieuwd of het ook echt snel geleverd wordt.

En ik heb nu een paar keer met die NEO motion plates gefietst. Ik zal niet zeggen dat het realistischer aanvoelt maar het is niet onaangenaam of hinderlijk. Ik ben er nog niet echt uit of het prettig is, daarvoor zal ik denk ik eerst ook weer eens een langere training binnen moeten doen. Sprinten, wat we nogal eens doen bij de finale van de maandagavondtraining van mijn triathlonvereniging, is vrij lastig.

3,843

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Een disc wiel van DT Swiss met een 80mm voorwiel. Was een tijdje niet leverbaar maar nu in de combi ineens wel, benieuwd of het ook echt snel geleverd wordt.

En ik heb nu een paar keer met die NEO motion plates gefietst. Ik zal niet zeggen dat het realistischer aanvoelt maar het is niet onaangenaam of hinderlijk. Ik ben er nog niet echt uit of het prettig is, daarvoor zal ik denk ik eerst ook weer eens een langere training binnen moeten doen. Sprinten, wat we nogal eens doen bij de finale van de maandagavondtraining van mijn triathlonvereniging, is vrij lastig.

Mooie aankoop, due wielen!

Ik ben wel erg gecharmeerd van die motion plates. Voor mij zeer zeker een verbetering van het fietsen op de tacx.

3,844

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Profile Design HSF/Aeria drinksysteem, inclusief de bijbehorende stuurpen. Inmiddels netjes gemonteerd. Binnenkort maar eens wat ervaring mee opdoen.

3,845

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb net m'n triathlonfiets opgehaald bij de fietsenmaker. Gekocht: nieuwe ketting en cassette en een remkabeltje. € 200 yikes Ik was blij dat de onderdelen er weer waren, maar de fietsenmaker had al gewaarschuwd: veel duurder geworden. Nouja, ik heb met de oude onderdelen 6 jaar gedaan, dus het mocht wel weer eens.

Ik had met ketting en cassette een jaar langer doorgefietst dan ik anders zou doen, omdat er vorig jaar nauwelijks onderdelen waren. Het verschil is wel te voelen!

Louise

3,846

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Aangezien ik de manometer op mijn vloerpomp na 15 jaar niet meer vertrouw (en deze niet goed zichtbaar is) Een mini compressor pomp, de Xiaomi air pump 1s besteld. Ik zag een korting langskomen, dus inclusief verzendkosten was deze nu €45

3,847

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe Mizuno Wave Rider 25 gekocht. Oude schuiven door naar mijn bos/duinentrainingen.
Bevallen goed.

Triathletes don't get older. They just change their age group.

3,848

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Quarq power meter voor m’n racefiets + (DUB) bottom bracket en (DUB) carbon cranks.

M’n racefiets is power meter ready volgens de tekst op m’n huidige Quarq / SRAM cranks, maar omdat Quarq / SRAM is overgestapt op DUB is er geen PM meer voor te krijgen. En moet ik eerst alles ombouwen. Kortom, slechte support.

3,849

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaat lekker met die powermeters...
Ik heb 2 weken lang met Futurumshop in de clinch gelegen omdat ik mijn powermeter retour had gestuurd (deze liep aan tegen mn frame, gvd krassen. Gelukkig kwam ik er na1 rit al achter).
Zij vonden dat er gebruikssporen op zaten waar de pedaal erop geschroefd was geweest (uh, ja logisch, anders kan ik hem toch niet gebruiken?) En wilden niet het volle bedrag retour geven.
Ik moest het tot aan de leidinggevende vd klantenservice aan toe spelen om mn zin te krijgen (en gelukt).

Ik vind nl dat het fabricagefout is, niet voor niets is het nieuwe model aangepast en wordt ermee geadverteerd dat deze niet meer aanloopt.

Of er een nieuwe/andere komt weet ik nog niet, ik geloof niet dat ik een powermeter erg mis.

3,850

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren de Hoka  Clifton 8 gekocht .
En een paar handschoenen en sokken voor open water zwemmen . Misschien kan het zonder als ik binnenkort buiten ga zwemmen .
Maar je kunt maar beter voorbereid zijn .