1

Onderwerp: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Iemand ervaring met deze schoen?
Heb ze nu een maandje en 1 wedstrijd mee gelopen.
Op zich lopen de schoenen heerlijk: schoen is lekker licht.
Heb alleen een probleem met de tong ('lip' onder de veters).
Deze klapt aan beide zijkanten dubbel: helemaal vervelend als ze snel je schoenen wilt aantrekken tijdens een wedstrijd.
Hebben anderen dit probleem ook? En hoe bevallen jullie deze schoenen verder?

In iedergeval een mooi kleurtje:

http://www.i-run.fr/photos/109.jpg

2

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Ja heb ze al een tijdje, zelfs voor ze in NEd uitkwamen. Ik heb ze in Duitsland gekocht, een stuk voordeliger. Ze zijn prima. Je schiet er zo in met natte voeten en je krijgt geen blaren. Je ziet ze nu steeds meer bij wedstrijden.

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

3

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Prima schoen .
Ik vind dat ze tussen een DS trainer  en een  DS racer in zitten .
Persoonlijk  heb ik liever de DS racer  voor de wedstrijden  .Strak asfalt de DS racer  keien en ongelijk de Nooze.
Heb geen problemen met de lip die naar binnen floept , ik gebruik dan ook geen elastieken veters maar een schuif klikje zoals op de foto .

triathlon is 3 x beter

4

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Ik zag de aangeboden Noosa Tri op het prikboord staan (is te klein voor mij). Ik vroeg me af wat er nu eigenlijk zo 'tri'is aan deze schoen, behalve dat de schoen is vernoemd naar een triathlon?

5

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

"Naadloos" aan de binnenkant, waardoor je hem zonder probleem(?) zonder sokken kan dragen. Dus sneller wisselen, dus sneller thuis.

Heb ze ook, draag ze alleen voor LD, en dan gewoon met sokken. Ik ben niet zo dapper wink

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

6

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Omdat mijn voeten nog groeien heb ik er 3 in de aanbieding. Ik gebruik ze alleen bij wedstrijden en ze zijn nauwelijks gebruikt. Ik heb de maten: 40.5, 42 en 43.5. Compleet met gewone veters, elastiek en stoppers. 25€
per paar. mail maar als je intresse hebt

Kijk niet terug op successen maar kijk uit naar nieuwe uitdagingen

7

Re: Asics Gel Noosa Triathlon schoen

Ik heb de  noosa TN 728 voor 5km of 10  is hij goed voor mij, maar als ik er langer op loop dan krijg ik last van mijn benen.
Kan ook zij door het gemak van afronden  dat de spieren wat oprekken.
Maar zeker een leuke schoen  en deze gaat ook mijn PR verbeteren