1

Onderwerp: Bandje Garmin Forerunner

Ik heb een Garmin Forerunner 935 en hier is het ringetje van het bandje gebroken. Bandje is verder nog niet zo oud en prima in orde dus wil het liefst alleen de ring vervangen. Heeft iemand tips waar je deze voor een normale prijs kunt bestellen?
Kom zelf niet veel verder dan AliExpress waarvan de maat en de kwaliteit betwijfelbaar is.

Nieuw bandje kan natuurlijk ook altijd nog, maar eerst eens proberen of ik zo iets vind smile

2 Laatst bewerkt door FredVDH (13-12-22 11:42:08)

Re: Bandje Garmin Forerunner

Tholuz schreef:

Ik heb een Garmin Forerunner 935 en hier is het ringetje van het bandje gebroken. Bandje is verder nog niet zo oud en prima in orde dus wil het liefst alleen de ring vervangen. Heeft iemand tips waar je deze voor een normale prijs kunt bestellen?
Kom zelf niet veel verder dan AliExpress waarvan de maat en de kwaliteit betwijfelbaar is.

Nieuw bandje kan natuurlijk ook altijd nog, maar eerst eens proberen of ik zo iets vind smile

Ik heb al 10 - en wss zelfs meer - bandjes bij AlieExpress besteld, in alle soorten kleurtjes, en nog nooit kunnen klagen over de kwaliteit ! Dit zijn exact dezelfde bandjes als die van Garmin zelf, maar kosten een fractie van de prijs. Als ik jou was zou ik niet verder zoeken achter zo'n ringetje, maar gewoon daar een bandje bestellen in de kleur die je wil.

Wel goed opletten bij de breedte ; voor FR935 ga je 22mm bandje moeten bestellen, niet dat van 26mm.

3 Laatst bewerkt door ronnyke (13-12-22 12:34:11)

Re: Bandje Garmin Forerunner

Amazon heeft die dingen ook https://www.amazon.nl/horlogebandjes-sm … p;sr=8-266

4

Re: Bandje Garmin Forerunner

Tholuz schreef:

Ik heb een Garmin Forerunner 935 en hier is het ringetje van het bandje gebroken. Bandje is verder nog niet zo oud en prima in orde dus wil het liefst alleen de ring vervangen. Heeft iemand tips waar je deze voor een normale prijs kunt bestellen?
Kom zelf niet veel verder dan AliExpress waarvan de maat en de kwaliteit betwijfelbaar is.

Nieuw bandje kan natuurlijk ook altijd nog, maar eerst eens proberen of ik zo iets vind smile

Ik heb een haarelastiekje van mijn dochter 3 maal er om heen gewikkeld.

Je moet sneller dan de klos zijn.

5

Re: Bandje Garmin Forerunner

Gewoon bij Ali bestellen.
Alleen indien je een speciale kleur horloge hebt, dan evenaren ze die niet.

6

Re: Bandje Garmin Forerunner

mcguyver schreef:
Tholuz schreef:

Ik heb een Garmin Forerunner 935 en hier is het ringetje van het bandje gebroken. Bandje is verder nog niet zo oud en prima in orde dus wil het liefst alleen de ring vervangen. Heeft iemand tips waar je deze voor een normale prijs kunt bestellen?
Kom zelf niet veel verder dan AliExpress waarvan de maat en de kwaliteit betwijfelbaar is.

Nieuw bandje kan natuurlijk ook altijd nog, maar eerst eens proberen of ik zo iets vind smile

Ik heb een haarelastiekje van mijn dochter 3 maal er om heen gewikkeld.

Jouw nickname eer aan doen :-)

7

Re: Bandje Garmin Forerunner

Zeker!

Je moet sneller dan de klos zijn.

8

Re: Bandje Garmin Forerunner

Thanks voor in input!
Ik ga gewoon via Ome Ali bestellen dan smile

9

Re: Bandje Garmin Forerunner

Als je een nieuw bandje besteld zou ik voor een Nylon bandje gaan zoals bij de Enduro en Enduro 2 het geval is. Ik heb de laatste  sinds een paar maanden, en dit bandje is een heel stuk lichter (scheelt 20gr) zit een heel stuk prettiger, en omdat het elastisch is, sluit ook de optische sensor zelf beter aan. Zie het commentaar van DC Rainmaker: Keep in mind that with a Nylon strap Enduro 2, you’re substantially lighter than a Fenix 7X (of any variety). And in general, the lighter a watch is, the less it’ll bounce around, which means it’ll usually be more accurate. De Ali variant kost een paar euro.