1

Onderwerp: We naderen het einde van het jaar

Het einde van het jaar nadert met rasse schreden. Kerstinkopen, kadootjes (stuurlintje of groots uitpakken met een nieuwe Garmin) worden ingekocht en we kijken natuurlijk terug op het afgelopen jaar. Beetje turen naar de app waarin de activiteiten sinds jaar en dag worden opgeslagen. Welke analyses zijn te maken en waar liggen voor volgend jaar verbeterpunten.

Altijd leuk om met frisse moed de zwemtechniek bij te vijlen en de loopsnelheid wat op te krikken. En natuurlijk het fietsen bijhouden op de gravelbike of de MTB. Of voor de zichzelfverwenners onder ons, op de tacx. Een tipje zonder dat ik er financieel voor gecompenseerd word: ik raad iedere binnenbiker aan om Rouvy eens te proberen. Anders dan oude makker Zwift maar erg leuk en vaak met zeer mooie beelden!

En als het woord dan toch gevallen is, de financiën. Het forum is wat minder druk, de hoogtijdagen zijn voorbij. Helaas lopen de kosten gewoon door. Het lijkt mij dat dit forum ook straks in het nieuwe jaar nog diensten kan bewijzen. Denk jij daar anders over of ben je het daarmee eens? Laat het horen in de reacties.

Zie jij nog een streepje financiële ruimte tijdens deze dure tijden? Een bijdrage wordt juichend ontvangen alsof je de finish van een Ironman passeert!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen!

Je kunt een bijdrage leveren via deze link. Alvast super bedankt!

https://www.ing.nl/de-ing/payreq?trxid= … 6ZWkmIxa09

Of via NL84 INGB 0004273880 tnv w vd vet.

Sportieve groet,
Wijnand

2

Re: We naderen het einde van het jaar

Ik heb het nog maar pas ontdekt, maar ik vind het leuk om af en toe een kijkje te komen nemen en eens te lezen wat anderen denken. Een "old school" forum ; zo zouden er meer moeten zijn ... of ben ik niemeer mee met mijne tijd? :-)
Fijn eindejaar iedereen !

3

Re: We naderen het einde van het jaar

Wijnand, streepje financiele ruimte overgemaakt! Fijne dagen!

Je moet sneller dan de klos zijn.

4

Re: We naderen het einde van het jaar

Goedemorgen, uiteraard ga ik ook wat bijdragen maar ik heb geen Ideal dus kun je voor buitenlanders (Belg) er een gewoon iban nr bijzetten?

5

Re: We naderen het einde van het jaar

Fijne feestdagen!

6

Re: We naderen het einde van het jaar

Fijne feestdagen iedereen!
Wijnand, bedankt voor weer een jaartje modderen

7

Re: We naderen het einde van het jaar

Wijnand schreef:

Het lijkt mij dat dit forum ook straks in het nieuwe jaar nog diensten kan bewijzen. Denk jij daar anders over of ben je het daarmee eens?

Ik ben het daar zeker mee eens, en dank dus voor het voortzetten, Wijnand!

Alleen hoop ik wel dat het weer wat drukker/actiever wordt. En dat hoopte ik volgens mij vorig jaar ook al. Als er iets is wat ik kan doen ter promotie, dan hoor ik het graag.

En verder wens ook ik jou, Wijnand, en de mede-forummers mooie feestdagen!

Louise

8

Re: We naderen het einde van het jaar

De drukte op dit forum bepalen we zelf vrees ik :-) nu in de winter maanden zijn er veel in hun winterslaap of doen ze niet veel spraakmakende dingen op sportief gebied dus tja... daarom had ik al een topic over Zwift geopend in de hoop wat reacties te krijgen maar ook hier bleef het stil al denk ik dat er toch wel wat mensen op de virtueele platvormen trainen.

9

Re: We naderen het einde van het jaar

Dank voor de reacties!

@ronnyke, mijn IBAN staat nu in het bericht. Volgens mij heb ik de fout eerder gemaakt om die niet te vermelden. Fijn dat je wilt bijdragen!

10

Re: We naderen het einde van het jaar

ronnyke schreef:

De drukte op dit forum bepalen we zelf vrees ik :-) nu in de winter maanden zijn er veel in hun winterslaap of doen ze niet veel spraakmakende dingen op sportief gebied dus tja...

Ik weet niet of het dat is. De 'we' zijn er te weinig voor een beetje dynamiek, en het is al langer stil dan alleen deze wintermaanden. Volgens mij is er eigenlijk wel nood aan nieuwe/meer forummers.

Louise

11

Re: We naderen het einde van het jaar

Het blijft een enorm nuttig instrument, dus mijn steun heb je. Triathlon is toch al niet de goedkoopste sport, dus past prima. De bijdrage is gestort. Iedereen fijne dagen gewenst!

12 Laatst bewerkt door ronnyke (23-12-23 17:54:17)

Re: We naderen het einde van het jaar

Louise schreef:
ronnyke schreef:

De drukte op dit forum bepalen we zelf vrees ik :-) nu in de winter maanden zijn er veel in hun winterslaap of doen ze niet veel spraakmakende dingen op sportief gebied dus tja...

Ik weet niet of het dat is. De 'we' zijn er te weinig voor een beetje dynamiek, en het is al langer stil dan alleen deze wintermaanden. Volgens mij is er eigenlijk wel nood aan nieuwe/meer forummers.

Louise

Idd zowiezo, maar ook niet makkelijk om nieuwe leden aan te trekken vrees ik met de sociale media als concurrent. Ikzelf ben op dit forum gekomen toen ik op zoek was naar recessies van wielen. Ook heb je het probleem tegenwoordig dat veel mensen commerciële redenen hebben wat ook niet altijd in goede aarde valt. Zie net dat ik bijna 15j lid ben op dit forum dus dat is al iets.

13 Laatst bewerkt door Lennart73 (23-12-23 20:40:40)

Re: We naderen het einde van het jaar

Ik lees altijd graag op het forum. Er staat veel nuttige informatie op en de avonturen van anderen zijn ook leuk om te lezen. Het posten is wat minder door drukte met werk, dagelijks leven en trainen.

Ook ik heb mijn bijdrage gestort om het forum voort te zetten.

14

Re: We naderen het einde van het jaar

Wijnand schreef:

En als het woord dan toch gevallen is, de financiën. Het forum is wat minder druk, de hoogtijdagen zijn voorbij. Helaas lopen de kosten gewoon door. Het lijkt mij dat dit forum ook straks in het nieuwe jaar nog diensten kan bewijzen. Denk jij daar anders over of ben je het daarmee eens? Laat het horen in de reacties.

Zie jij nog een streepje financiële ruimte tijdens deze dure tijden? Een bijdrage wordt juichend ontvangen alsof je de finish van een Ironman passeert!

Sportieve groet,
Wijnand

Ik zou graag zien dat het forum actief blijft , en heb dus ook mijn donatie gedaan .
Tja , ik moet bekennen dat ik zelf op het moment ook niet echt heel actief ben , zowel op sportief gebied als
ook hier .
Maar het nieuwe jaar staat voor de deur , dus een frisse actieve start van 2024 .

15

Re: We naderen het einde van het jaar

ronnyke schreef:

Zie net dat ik bijna 15j lid ben op dit forum dus dat is al iets.

15 jaar, wauw! Hoe lang bestaat het eigenlijk? Ik keek net even snel en zag toen posts uit 2006, of is het van nog eerder?

Ik vind het forum ook nog steeds erg leuk en nuttig - de meeste nieuwere media zijn toch in elk geval een stuk minder overzichtelijk, je kunt er niks in terugzoeken, en/of ze zijn nog meer door de commercie bepaald.

Louise

16

Re: We naderen het einde van het jaar

Louise schreef:
ronnyke schreef:

Zie net dat ik bijna 15j lid ben op dit forum dus dat is al iets.

15 jaar, wauw! Hoe lang bestaat het eigenlijk? Ik keek net even snel en zag toen posts uit 2006, of is het van nog eerder?

Ik vind het forum ook nog steeds erg leuk en nuttig - de meeste nieuwere media zijn toch in elk geval een stuk minder overzichtelijk, je kunt er niks in terugzoeken, en/of ze zijn nog meer door de commercie bepaald.

Louise

Dat is een heel goed punt wat je aanstipt Louise. Ik vind dat commerciele en onoverzichtelijke ook waardeloos.
Dit forum is heerlijk overzichtelijk en zonder poespas. Of zou dat het 'probleem' zijn? Te weinig plaatjes en teveel platte tekst.
Waar insta etc hoogtij vieren met slechts fotos en gelikte korte videos.

17

Re: We naderen het einde van het jaar

Louise schreef:
ronnyke schreef:

Zie net dat ik bijna 15j lid ben op dit forum dus dat is al iets.

15 jaar, wauw! Hoe lang bestaat het eigenlijk? Ik keek net even snel en zag toen posts uit 2006, of is het van nog eerder?

Ik vind het forum ook nog steeds erg leuk en nuttig - de meeste nieuwere media zijn toch in elk geval een stuk minder overzichtelijk, je kunt er niks in terugzoeken, en/of ze zijn nog meer door de commercie bepaald.

Louise

Ik vind dit ook véél fijner dan instagram en facebook. Bovendien vallen mensen elkaar hier veel minder snel af dan bijvoorbeeld op facebook. Instagram is toch wel echt veel meer gewoon dingen delen dan echt iets van forum mogelijkheden.
Voor mijn eerste ultratrail zit ik wel op discord (is voor mij ook nieuw), wellicht dat daar meer concurrentie van is dan andere socials.