1

Onderwerp: Bedankt voor wéér een jaar!

Het leek er even op dat dit forum niet meer zou bestaan. Het zag ernaar uit dat we de winkel zouden sluiten per 1 juli 2023. Dat bleek ietwat voorbarig; er is nog behoefte. Tussen al het geweld van social media lijkt dit forum nog voldoende wortels te hebben om zich staande te houden, juist door het simpele ontwerp en de rust die er heerst.

Het is fijn jullie als bezoekers en leden te hebben: triathleten, sporters, open voor nieuwe ideeën, opbouwend discussiërend en elkaar af en toe wat moed insprekend. Zeker in geval van blessureleed of voor sommige sporters de vervelende nasleep van een coronabesmetting.

We gaan dus nog even door. En dat doen we al een tijdje. Ik heb de database geraadpleegd en daar staat bij mijn registratiedatum de Unix-tijdstempel: 1156364905, wat de datum en tijd '2006-08-23 20:28:25' vertegenwoordigt. Dat was het begin van dit forum.

Mag ik een beetje trots zijn dat dit forum nu nog steeds bestaat? Gestart vanuit de gedachte dat het noodzakelijk was om kennis en kunde rond de triathlonsport te delen en overzichtelijk aan te bieden aan personen die met onze mooie sport wilden starten. En nodig bleek het, en dus nog steeds. We houden stand! Opgeven kan altijd nog.

Iedereen weer bedankt voor een jaar van delen, praten en sporten!

Een heel sportief en super gezond 2024 gewenst!

Sportieve groet,
Wijnand

Wil jij een bedrage leveren en een glimlach op mijn gezicht toveren? Van oor tot oor!

https://www.ing.nl/payreq/m/?trxid=S5dP … 2INXFrfIkB

Of via NL84 INGB 0004273880 tnv w vd vet.

2

Re: Bedankt voor wéér een jaar!

De rust die er de laatste jaren heerst, heb het ook anders geweten met de zogenaamde toppers die de boel kwamen verzieken en toen was er ook weinig fun aan; Weet nog dat je ingegrepen hebt bij enkele leden die hier nu niet meer zijn en nu zelfs mischien geen triatlon meer doen. Hopelijk blijft het bestaan en is er in de zomermaanden genoeg interactie om het interessant te houden voor iedereen. Thx alvast en gelukkig nieuwjaar.

3

Re: Bedankt voor wéér een jaar!

Ik ben blij dat het er nog steeds is.
Social media is handig en snel, maar je kunt er niks in terugvinden en alles zit door elkaar.
Hier hebben we toch een database aan ervaringen die terug te vinden blijven.

Bovendien voelt het ook als een bruin cafe, met stamgasten die vaak aan de bar hangen en waar nieuwkomers van harte welkom zijn.
Het zou wel leuk zijn als van die nieuwkomers er weer wat meer blijven hangen en niet na 1 of 2 biertjes weer gaan smile

4

Re: Bedankt voor wéér een jaar!

Allereerst iedereen hier een fantastisch, gezond en sportief Nieuwjaar gewenst.

Ook ik ben blij dat het forum weer een jaar in de lucht blijft.
Eigenlijk is juist de kleine harde kern hier de reden dat ik het fijn vind. Op social media en andere grotere fora ben je na een uur de draad al kwijt van een topic, terwijl dat hier niet zo is. Ook vind ik dat de antwoorden hier goed onderbouwd worden, door de vele kennis van de leden.