1

Onderwerp: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Zo heb me maar direct ingeschreven,

2

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Leuk !
Ik heb hem al twee keer gedaan , dus ik sla over .

3

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Leuk !
Ik heb hem al twee keer gedaan , dus ik ben er volgend jaar weer bij .
wink

Mooi dat de gemeenten het heft in eigen handen hebben genomen, hopelijk maken ze er weer een mooi evenement van.

4

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Fijn Maca944, als ik je dan zie zal ik je eens aanspreken. Heb je al vaak gespot maar nog nooit mezelf voorgesteld. Zie je wel in regelmaat op Zwift.

5

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Mooi stukje over de IRONMAN in Hoorn

https://onswestfriesland.nl/2023/nieuws … interview/

Hopelijk gaat het echt wat worden de komende jaren.. De kansen zijn er.

6

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

ronnyke schreef:

Fijn Maca944, als ik je dan zie zal ik je eens aanspreken. Heb je al vaak gespot maar nog nooit mezelf voorgesteld. Zie je wel in regelmaat op Zwift.

Dat zou leuk zijn, ik hoop je daar eens 'in het echt' te kunnen ontmoeten!

7

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Tsja, de nogal slechte communicatie in 2w (ofwel géén communicatie) maakt dat ik er wel klaar mee ben.

Met heel Iron man trouwens.
Als ik ooit weer een triathlon kan doen, dan liever lokale dingetjes.
Almere blijft een uitzondering want thuiswedstrijd.

8

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Hedcandy schreef:

Tsja, de nogal slechte communicatie in 2w (ofwel géén communicatie) maakt dat ik er wel klaar mee ben.

Met heel Iron man trouwens.
Als ik ooit weer een triathlon kan doen, dan liever lokale dingetjes.
Almere blijft een uitzondering want thuiswedstrijd.

Dat is dan ook geen Ironman smile Sowieso vind ik de Challenge wedstrijden vaak leuker, ze zijn veel minder eenheidsworst.

9 Laatst bewerkt door Hedcandy (29-09-23 15:45:18)

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

(Quote van Cootje)Dat is dan ook geen Ironman smile Sowieso vind ik de Challenge wedstrijden vaak leuker, ze zijn veel minder eenheidsworst.(kwootgekloot)

Klopt, het is voor mij de uitzondering op de lokale wedstrijden.
En ik heb geen andere challenge gedaan, dus geen vergelijking wat dat betreft. Jij kunt daar beter over meepraten smile

10

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Maca944 schreef:
ronnyke schreef:

Fijn Maca944, als ik je dan zie zal ik je eens aanspreken. Heb je al vaak gespot maar nog nooit mezelf voorgesteld. Zie je wel in regelmaat op Zwift.

Dat zou leuk zijn, ik hoop je daar eens 'in het echt' te kunnen ontmoeten!

Ik ben ingeschreven!

Dan is er ook de kans jullie tegen te komen! Veel lezen we van elkaar , maar persoonlijk elkaar kunnen ontmoeten is leuk!

11

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Er kan voor of na de start altijd eens afgesproken worden.

12

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Ook weer ingeschreven. Is drie weken na IM Hamburg, dat moet voldoende hersteltijd zijn.

13

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Ze hebben komend jaar ook weer een 5i30.
Ook weer op dezelfde dag, inschrijving start morgen.

14

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

De 70.3 is met 2.000 inschrijvingen vol las ik. Ergens doet Ironman het dus wel heel goed in West-Friesland. Op naar een full distance hier zou ik zeggen.

15

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Ik zag het idd ook op social Media .

16

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Een FD zou zeker welkom zijn, Maastricht weg, Gelreman gaat stoppen en de Friesman is ook een vraagteken, dus enkel Almere schiet nog over.

17

Re: Ironman 70.3 West Friesland 2024

Fijn dat ze het evenement zo vroeg al hebben weten uit te verkopen... Dat geeft een mooie toekomst voor Hoorn lijkt me.
Wel bijzonder dat het nu zo snel lukt onder de Ironman vlag, terwijl er in de voorgaande jaren onder Sport Leisure tot het laatste moment nog plekken beschikbaar waren.