1

Onderwerp: Teamcompetitie

Ik zie helemaal geen teamcompetitie topic..

Toch wel leuk om dat even apart te maken..

Zondag begint het seizoen in Arnhem, voor mij met de team time trial in de derde divisie zuid met TC Maastricht

De vorm is niet best, maar met ons oude mannen team (45 tot 51 is de spread) gaan we vast een leuke middag beleven, en lekker afzien. 
Het wordt een lange dag, want ik zie net dat mijn kinderen om 10 uur starten in de jeugd serie en wij pas rond drie uur.. Plus het is ook minstens 2 uur rijden.

Nog meer starters hier? Aangezien ik er toch ben kan ik in de tussenliggende series veel aanmoedigen :-)

2

Re: Teamcompetitie

Ik start ook in de 3e divisie (Noord, maar zo te zien starten we tegelijkertijd met Zuid). Morgen vertrek ik naar Valkenburg, 's middags een stukje fietsen en op zaterdag de AGR (150). Zondag rijd ik dan naar Arnhem. Wellicht zie ik je daar Vanzella! Veel succes en plezier alvast en hopelijk wordt het lekker weer om te sporten en om aan te moedigen.

3

Re: Teamcompetitie

Vanwege de marathon van Rotterdam start ik niet met de rest van ons team (TV Dordrecht) in Arnhem maar ik doe wel mee in Hellevoetsluis en Wijchen.
Toevallig vorig jaar ook beide wedstrijden gedaan en ik vond deze erg leuk en netjes opgezet.

4

Re: Teamcompetitie

Maca944 schreef:

Ik start ook in de 3e divisie (Noord, maar zo te zien starten we tegelijkertijd met Zuid). Morgen vertrek ik naar Valkenburg, 's middags een stukje fietsen en op zaterdag de AGR (150). Zondag rijd ik dan naar Arnhem. Wellicht zie ik je daar Vanzella! Veel succes en plezier alvast en hopelijk wordt het lekker weer om te sporten en om aan te moedigen.

Ik zag het op facebook :-) Mooi dubbel weekend zo. Ik heb je gemist, maar dat was op zich niet raar. Er was genoeg volk.

Goed georganiseerd was het weer, leuk dat Arnhem weer terug is op de kalender! In de ochtend deed de jeugd het goed, en als allerlaatste team van de dag mochten wij starten.

Ik was helaas wat geblesseerd waardoor mijn bijdrage beperkt bleef tot meezwemmen, drie wetsuits bij team genoten losmaken (allemaal Huub's), daardoor mijn eigen wissel verprutsen, en toen zoveel mogelijk meewerken op de fiets.

Na het laatste keerpunt nog 1 keer volle bak tot halverwege de klim (of het stevige vals plat) op kop gereden en toen moest ik laten lopen. We waren 9e in Zuid, best goed voor ons team, waarbij de minste loper dus toch moest lopen omdat ik dat niet kon.

In ALmere in 2e divisie staan we geloof ik met hetzelfde team aan de start.. Hopelijk kan ik me dan weer uitleven op het lopen.