1

Onderwerp: Garmin Forerunner 205 of 305?

beste medetriatleten,

zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een geschikte 'horloge' om mijn trainingen beter te kunnen analyseren. de forerunner 205 van garmin viel me wel op o.a. door de goede commentaar op internet. nu blijkt er 1 groot nadeel: de 205 blijkt niet te beschikken over een hartslagmeter... klopt dit? compenseert hij dit misschien door andere goede functies? is het de moeite om hiervoor in de plaats de 305 te kopen?... graag wat meer info hierover.

alvast bedankt

2

Re: Garmin Forerunner 205 of 305?

Ik heb de 305 en ben er supertevreden mee!

305 heeft een hartslagmeter en de 205 niet (http://www.futurumshop.nl/product/90635 … -gps.phtml)

Als je je trainingen wilt analyseren kun je niet zonder hartslag dus dan valt naar mijn mening de 205 af. Enige grote nadeel is het analyseren van de gegevens, dit vind ik beperkt! Gebruikt iemand daar misschien een ander programma voor?

3

Re: Garmin Forerunner 205 of 305?

Welke functies heeft de 305 dan nog die de 205 niet heeft?

4

Re: Garmin Forerunner 205 of 305?

ik heb ook de 305, en gebruik sporttracks voor het analyseren van gegevens. Gratis te downloaden en met fantastische plugins; met name de trainingload plugin gebruik ik op het moment met veel plezier bij mijn voorbereiding op een hele triathlon.

Functies van 205 en 305 zijn volgens mij identiek, behalve dus inderdaad dat de 205 geen hartslag heeft en dus inderdaad afvalt.....

triathlon is 3x leuker!

5

Re: Garmin Forerunner 205 of 305?

Ok bedankt, het gaat waarschijnlijk de 305 worden.
idee waar je deze het best/snelst/goedkoopst kan kopen???

6

Re: Garmin Forerunner 205 of 305?

even googelen.... heb goede ervaringen met futurumshop, daar staat hij voor 185, maar ik weet dat ze andere prijzen matchen als je ze even mailt. Coolsound? 164 euro.

triathlon is 3x leuker!