1

Onderwerp: 1/8 triatlon op werkdag

Ik heb getracht me voor Nieuwe Niedorp in te schrijven maar was te laat. Dit jaar wil ik naast een halve en olympische afstanden ook een mooie tijd maken op 1/8 ste. Wie kan me verder helpen. Ik wil het niet in het weekend doen omdat ik dan al veel gepland heb.

2

Re: 1/8 triatlon op werkdag

Ach je zou is op de site van de NTB kunnen kijken !

Rapido

triathlon is 3 x beter

3

Re: 1/8 triatlon op werkdag

Ja Rapido, ik ben NTB lid alleen is daar de enige wedstrijd Nieuwe Niedorp en daar sta ik al op de wachtlijst. Wellicht weet je nog een open clubkampioenschap ergens?

4

Re: 1/8 triatlon op werkdag

Neem aan dat je toch nu niet al 48 weekenden vol gepland heb staan of wel???      Er zijn zat 1/8's.

Heb er nog niet echt door deweeks gezien.

Succes iig

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

5

Re: 1/8 triatlon op werkdag

airekuil, Nee ik 10 weekenden volstaan vanaf april t/m september. Mijn vrouw vindt dat wel genoeg.

6 Laatst bewerkt door Rapido (03-02-10 22:15:49)

Re: 1/8 triatlon op werkdag

De Flitstriathlon Nijkerk is één van de populairste triathlons van Nederland. Dat blijkt wel uit het feit dat de doordeweekse triathlon (400 meter zwemmen, 20 km fietsen en 5 km lopen)  Bla BLa BLa .,.,.,.,.,
woensdag 2 juni 2010  inschrijven vanaf februari .
Ef Google  simpel toch
Rapido   ,,met de groeten aan je strenge vrouw [LOL}..""

triathlon is 3 x beter

7

Re: 1/8 triatlon op werkdag

Inschrijven voor Nijkerk zou ik dan maar snel doen: van de 300 plaatsen zullen er nog zo'n 20 vrij zijn op dit moment.

8

Re: 1/8 triatlon op werkdag

www.ntbinschrijvingen.nl

9

Re: 1/8 triatlon op werkdag

Oh oke, bigfietser.

Ben ik blij dat ik voorlopig effe vrijgezel ben.

Ik had ze eerder nog niet gevonden hoor, triathlons doordeweeks maar succes iig

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.