1

Onderwerp: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Hallo

Helaas kon ik zelf (nog) niet dit jaar, maar hoop of daar of in Almere te lopen. De website is veelbelovend, autovrijparcours en een heel triathlonweekend aldaar

http://www.triathlondegerardmer.com/


Wie o wie gaan we daar volgend jaar zien?

A+
Arthur

2

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

wisselzone fietsen --> lopen is absoluut misselijk

Je moet je fiets afgeven aan medewerkers die blijkbaar de waarde van onze fietsen niet kennen of er zich toch geen hol van aantrekken gezien het hun materiaal niet is !

Mij zien ze er niet meer terug

3

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Hmm van mijn overbuurman hoorde ik alleen maar goede verhalen, dus ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met de vrijwilliger die je fiets aanpakte...

4

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Of misschien heeft je overbuurman gewoon geluk gehad metzijn vrijwilliger.....

Doet me denken aan een gesprek dat ik met mijn vriendin had;

We zaten in de auto, onderweg naar huis.

Zij; ik moet naar de WC, heel nodig
Ik; we zijn er bijna
Zij; oh, dan heb ik er minder last van...

De beschadigingen aan zijn materiaal (?) worden er niet opeens minder van door een opmerking als "gewoon pech".
Het is een probleem, ook als tmaar 1 fiets was en de RD moet deze situatie adresseren.

Mits vrolijke vriend hierboven zijn situatie heeft medegedeeld aan de organisatie.

Wat anders ben je gewoon een clown die klaagt op het internet.

IMH/IMG/NM Finisher
Doe mee met Frysman
Team
Website

5

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Zit wat in, ik had er nog niet over nagedacht, was gewoon verbaasd vanwege de positieve verhalen van Petitmas en mijn overbuuman. 

Dus ik ga volgend jaar hoogst waarschijnlijk "eigen ervaring" kweken...

Ik zal de vrijwilliger die mijn fiets aanpakt in de gaten houden, en een snelle tijd opofferen als hij er onzorgvuldig mee omgaat. Dankzij de waarschuwing van Caster smile

6

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Vriendin van me is meegegaan naar organisatie voor vertaling

De uitleg:
Ze hadden meerdere schadegevallen moeten aanhoren maar konden hier niets aan doen.
deelname is op eigen risico en wie weet was de fiets wel beschadigd eer ik de wedstrijd meedeed!

7

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

web site zier er idd goed uit! Heb wel zin in mijn 1e halve, dus ik overweeg om me voor deze wedstrijd in te schrijven.
Heeft iemand nog andere ervaringen buiten de wat onvoorzichtige vrijwilliger?

Groeten,

Michiel

8

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Caster schreef:

De uitleg:
Ze hadden meerdere schadegevallen moeten aanhoren maar konden hier niets aan doen.
deelname is op eigen risico en wie weet was de fiets wel beschadigd eer ik de wedstrijd meedeed!

Wel een zwaktebod van de organisatie als je het mij vraagt. Hoe vaak je ook op je site, wedstrijdinformatie, inschrijfformulier etc. schrijft dat 'deelname op eigen risico' is, je hebt als organisatie in dit soort kwesties gewoon een zorgplicht. Daar veranderen dat soort disclaimers als 'deelname op eigen risico' geen moer aan. En alhoewel ik mij niet in het Franse recht heb verdiept, heb ik een vermoeden dat dat in Frankrijk niet veel anders zal zijn dan hier.
Het zal lastig zijn om te bewijzen of de fiets inderdaad net zo (on)beschadigd is teruggekomen als na inlevering, maar bij meerdere klachten over beschadigingen en ooggetuigeverklaringen hoe de organisatiemedewerkers in de wisselzone iha. omgingen met het aanpakken en ophangen van de fietsen zou de organisatie in een rechtszaal toch behoorlijk de schijn en de bewijslast tegen zich hebben.

Time is an illusion
Lunchtime doubly so.

9

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Nu de triathlonkalender van 2010 wat meer vorm begint te krijgen, heb ik een voorlopig wedstrijdprogramma in elkaar geknutseld. De XL Triathlon Gerardmer lijkt mij een hele leuke en uitdagende afsluiter van het seizoen. Bovendien heb ik t/m 5 september zomervakantie, dus alle tijd om te trainen. Wie van jullie doen daar nou nog meer aan mee? Ik heb trouwens al contact gehad met een leuk rennershotel.

10

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Heb me inmiddels ingeschreven. Hij lijkt me idd erg leuk.
Wat is de naam van dat leuke rennershotel?

11

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Le gros chene in Plombieres les Bains -> http://www.sportherberg.com

12

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

De sportherberg kan ik van harte aanbevelen: al een paar keer daar gezeten ter voorbereiding van les Trois Ballons (cyclo). Goede sfeer, goed eten en ingericht op sporters!!

JAB

13

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Mijn vriendin en ik staan komend jaar aan de start in Gerardmer. Ikzelf tijdens de Triathlon XL en mijn vriendin een dag later tijdens de Olympische..
Via een bekende van deze wedstrijd gehoord.. Lijkt me een hele ervaring..
M'n verjaardag die dag... dus om nog een beetje positief m'n verjaardag te vieren moet ik wel finishen... smile

groeten
Teun

14

Re: In 2010 naar Gerardmer - Morvan ?

Nu is de kans groot dat ik zelf juist niet mee kan doen. We zitten nog bomvol met gasten :-)
Nou ja, on vaient voir

A+