1

Onderwerp: Garmin forerunner 205

Beste collega ateleten,

Ik ben aan het orienteren voor een betere hartslagmeter.   Liefst een die via gps de snelheid meet en waar een cadansmeter op kan.      Weet iemand of deze garmin een cadanssensor aan kan, op de site van garmin kan ik het niet vinden.

Heeft er iemand ervaring met dit type? of een ander gelijkwaardig (ook qua prijs)

Het broertje, de 305 vind ik simpelweg te duur.

Groeten,

Arie

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

2

Re: Garmin forerunner 205

Ikzelf heb de edge305 en ben er beslist niet tevreden over cadanssensor was binnen de maand kapot en na een goed jaar was de baterij van het toestel er ook aan dus ikzelf zou het niet aanraden.

3

Re: Garmin forerunner 205

@ Ronnyke:   Bedankt voor je antwoordt, zal sowieso nog wat wat meer rondsnuffelen.  Wel balen, dingen zijn duur zat om er achter te komend at het toch de verkeerde was.


@ Iedereen:  Trainen jullie het fietsen ook met een cadanssensor?

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

4

Re: Garmin forerunner 205

Heb de Garmin 305 met cadanssensor al ruim een half jaar en tot nu toe nog geen enkel probleem.

@ArieKuil: ik train pas enkele maanden met cadanssensor en vind het een nuttige investering. Zeker tijdens de vele uren op de rollen tijdens afgelopen winter heb ik er plezier aan beleefd.

5

Re: Garmin forerunner 205

Hoi Iron-mon,

Zwem je er ook mee?     Zag weer een ander verhaal voorbij komen over dat boven en onder op elkaar gelijmd en dus niet waterdicht is.

Zag dat een Polar CS300 ook een cadanssensor kan hebben en waterdicht is.   moeilijke keuze zo met al die modellen.

Tnx alvast

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.

6

Re: Garmin forerunner 205

Hoi, de forerunner 305 is nu 169 euro nij de decathlon, daar kan cadans op. Lijkt het je niet handiger om een gewone fietscomputer met cadans te hebben? De forerunners zijn niet waterdicht (ook hartslagband niet) behalve de 310xt (en die is duur)

7

Re: Garmin forerunner 205

ik heb op allemaal mijn fietsen een cadans meter staan en vind dit en mijn hartslag een pak belangrijker dan de KM/U dat ik rijd

8

Re: Garmin forerunner 205

Dat heb ik dus vernomen dat je op je cadans moet letten en niet zo zeer je snelheid, maar wie ben ik, kom net kijken.

Heb al aardig wat rond gegoogeld maar ben er niet uit, kwam wel de forerunner 310XT tegen voor 269 euro maar zondar hartslagband, echt hoop euries.

We gaan verder met snuffelen, tnx voor de reacties.

Bene ac absurdus !!!!!! (goed maar kansloos)

Planet X Pro Stealth Carbon - 3T Carbon Aerobar - shimano 105 black - Aero disc cover gaat besteld worden.