1

Onderwerp: voorstellen

hallo allemaal

ik ben mark 16 jaar bijna 17.

Ik ben begonnen met atletiek, ik vond toen alleen het hardlopen leuk en ben toen overgestapt naar een hardloop- groep. In deze groep heb ik daar onder goede begeleiding van de trainer lekker gewerkt naar een goede tijd op de 5km. Mijn eerste 5km op een wedstrijd liep ik 19.37. Deze tijd is inmiddels al weer aangescherpt want na flink trainen (nu eerst 1 a 2x hardlopen per week en nu 3x hardlopen per week) tot 16.57 op de 5km.

Ik had ook een mountainbike gekocht en ben daar ook lekker mee gaan fietsen in het bos.

In de Hardloopgroep genaamd Mila (middelange afstand groep ) zaten een aantal triatlen. Die vroegen mij een keer om een zwemtraining bij te wonen bij VZC veenendaal. Uiteindelijk ben ik mee gaan trainen en train nu zo'n 2x per week. Mijn zwem-tijd op de 1km is 16.41 en deze hoop ik nog wel wat te verbeteren. Het meedoen van een triathlon sprak me wel aan dus moest ik nog een racefiets regelen. Ik kan wel op een moutainbike maar dat gaat niet zo snel.

Ik heb nu een ook race fiets en ben aan het trainen met als doel de triathlon veenendaal mee te doen. De 1/8,
ik heb er enorm veel zin in.


Dit is wie ik ben en wat ik doe.
Geef maar een reactie en eventuele tips kan ik altijd wel gebruiken.


Groetjes

2

Re: voorstellen

eej,

ik ben zelf ook 17 maar hoelang ben je al aan het trainen?

groeten Jan

3

Re: voorstellen

met hardlopen nu zo'n 3jaar en mountainbike ongeveer 1,5 en zwemmen pas 1 jaar en sinds kort dan een racefiets maar daar doe ik nog niet zo heel veel mee..

4

Re: voorstellen

jij dan ?

5 Laatst bewerkt door Rogier (27-04-10 15:53:12)

Re: voorstellen

Mooie tijden man, als je die snelheden over lange afstand ook kunt vasthouden, of iig benaderen zou het helemaal geweldig zijn.
Succes met trainnen en de 1/8e en veel (train)plezier.

6

Re: voorstellen

iig benaderen ? ik snap niet precies wat je bedoelt.

7

Re: voorstellen

@mark

ik train nu ongeveer 5 maanden bij een triathlonclub zwemtijden weet ik niet
en hardlopen 7 maanden voor mezelf
hardlopen na 3 maanden liep ik 5 km in 22:46
2 maanden later 9.5km in 44:16
en 2 weken geleden een tijdrit van 24km in 46minuut 15
en 3 weken geleden een tijdrit van 11km in 21minuut 05

groeten Jantjevs