1

Onderwerp: Triathlon Westervoort

Hoi Allemaal,

Voor degene die op hemelvaartsdag nog een triathlon willen doen.

http://www.sportsplanet.nl/nieuws/sport … _2010.html

Het is een vrije wedstrijd waar het plezier en finishen bovenaan staan.

Maar het is ook een wedstrijd waar een aantal toppers uit Gelderland aan de start verschijnen dus ook voor de competive triathleet ligt er een leuke uitdaging.

Op de deelnemerslijst kun je zien wie er mee doen.Ook kunnen er tri-teams zich inschrijven

Tot op hemelvaartsdag

Ramon

2

Re: Triathlon Westervoort

ik doe mee, al is het in een team

wordt wel me eerste

3

Re: Triathlon Westervoort

Hoi,

Heel leuk.Het wordt een gezellige en sportieve beleving zeker als het je eerste deelname is.Die is altijd byzonder

gr ramon

4

Re: Triathlon Westervoort

is de fietsroute trouwens al bekend?

5

Re: Triathlon Westervoort

Hoi

Ja de fietsroute gaat helemaal over de dijk richting Groessen.Daar keren en weer terug naar de sporthal/parc fermeé.Hetzelfde geldt voor het loopparcours maar dan de andere kant de dijk op

gr ramon

6

Re: Triathlon Westervoort

was een leuk wedstrijdje, vriendelijke sfeer en alles, en bovendien prima gefietst, ik ben er volgend jaar weer bij

7

Re: Triathlon Westervoort

Hoi

@yorrick,

Leuk, dat je het naar je zin hebt gehad.Dat is ook de opzet van de triathlon.Helaas was de temperatuur niet echt geweldig maar hebben we het wel droog gehouden.

Op de kwart afstand heeft Evert Scheltinga gewonnen in 1.59.44 en op de halve triathlon ging de overwinning naar Eddie Lamers in 4.04.08.

Zoals het nu blijkt heeft iedereen het erg naar zijn zin gehad en waren er voor ons als organisatie ook de nodige complimenten.Voor ons pas de 2e keer dat we dit doen nadat we vorig jaar eigenlijk geen organisatie  hadden tov dit jaar en alles eigenlijk uit losse delen bestond.

Maar alle verbeteringen zijn natuurlijk goed,zeker voor  de organisatie van de triathlon van volgend jaar.

gr ramon