1

Onderwerp: Voorstellen Sander B

Goedendag,

Ik ben Sander Berntsen uit Arnhem.
33 jaar, 1.80cm, ca 70kg en zit zo'n 3 jaar regelmatig op de fiets.

In mijn onderschrift staat een link naar mijn trainingen-blog waar je kan zien wat ik zoal doe.

Ik heb ook een tijdje hardgelopen maar blessures hè.....
Dat lopen blijft maar kriebelen en zo ook afgelopen winter weer veel te snel opgebouwd en dus weer gestopt.
Het lekkerst vond ik duurtrainingen van iets onder de 2h (lopen) en dan lekker dribbelen.
Ik ben dus een beetje lui aangelegd (qua intensiteit) haha.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik eens wil kijken of duathlons of zelfs triathlons wat voor me is.
Ik hoop hier wat te leren over hoe je fietsen en lopen het best kan combineren zonder dat de prestaties in vooral het fietsen in het geding komen.

2 Laatst bewerkt door Rogier (15-05-10 22:17:01)

Re: Voorstellen Sander B

Sander B schreef:

Goedendag,

Ik ben Sander Berntsen uit Arnhem.
33 jaar, 1.80cm, ca 70kg en zit zo'n 3 jaar regelmatig op de fiets.

In mijn onderschrift staat een link naar mijn trainingen-blog waar je kan zien wat ik zoal doe.

Ik heb ook een tijdje hardgelopen maar blessures hè.....
Dat lopen blijft maar kriebelen en zo ook afgelopen winter weer veel te snel opgebouwd en dus weer gestopt.
Het lekkerst vond ik duurtrainingen van iets onder de 2h (lopen) en dan lekker dribbelen.
Ik ben dus een beetje lui aangelegd (qua intensiteit) haha.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik eens wil kijken of duathlons of zelfs triathlons wat voor me is.
Ik hoop hier wat te leren over hoe je fietsen en lopen het best kan combineren zonder dat de prestaties in vooral het fietsen in het geding komen.

Welkom, voor mij exact omgekeert, ben een echte loper, en ooit wel wat wielen onder me gehadn meer niet veel.
Ik ben nu driftig aan het lopen, en net begonnen met zwemmen (brrrr) . nog even doorsparen voor om een fiets te kopen en dan kunne  we echt gaan opbouwen.

maar bovenal het is gezellig hier.

3

Re: Voorstellen Sander B

Als je het fietsen en lopen wilt combineren kun je perfect een duathlon uitdoen en als ik zie dat je graag lange afstand doet aan lage intentie zijn de powerman en andere lange afstansduathlons ideaal ikzelf doe het ook zo.