1 Laatst bewerkt door Rogier (15-05-10 09:57:20)

Onderwerp: triathlon World Championship Series, Hee dan ben ik in daar

Attention Registration for the Open Race Triathlon has started on Tuesday, 02nd March: www.kitzbuehel.triathlon.org

The ‘Dextro Energy Triathlon’ triathlon World Championship Series is also taking place in Kitzbühel in 2010. The legendary city of sport will be joining forces with big cities and Olympic venues such as Sydney, Seoul, Madrid, London, Hamburg and Budapest for the second time

voor de menesn die dan trek hebben in koffie, ik ben daar op de camping te vinden.


Zal ik hier mijn eerste van maken (moet nog wel een fiets kopen, en 1000 meter kunnen zwemmen en mijn vrouw over halen... maar het kriebelt wel). uiteraard wel de recreatieve versie, ik ga niet tussen alle kannonnen staan.

http://www.kitzbuehel.com/en/events/top … triathlon/

2

Re: triathlon World Championship Series, Hee dan ben ik in daar

Ik doe de open race in Londen.

Lijkt me leuk onderdeel van zo een evenement zijn. Als debuut kan het volgens mijn niet leuker. Perfect georganiseerd (ga ik vanuit)  veel deelnemers en veel sfeer (tenzij ze je om 7 uur s ochtends het water in sturen)

3

Re: triathlon World Championship Series, Hee dan ben ik in daar

Vanzella schreef:

Ik doe de open race in Londen.

Lijkt me leuk onderdeel van zo een evenement zijn. Als debuut kan het volgens mijn niet leuker. Perfect georganiseerd (ga ik vanuit)  veel deelnemers en veel sfeer (tenzij ze je om 7 uur s ochtends het water in sturen)

De caravan staat daar letterlijk om de hoek. Twee jaar geleden was ik daar ook tijdens dit top evenement. toen had ik ook de kriebels maar had ik de conditie niet.

Mooie van het verhaal is dat ik daar 3-8 aankom. Dus heb alle tijd om aan de hoogte te wennen.