1

Onderwerp: Wie doet mee aan Speedman 2010?

wie doet er nog meer mee in Groningen of is van plan mee te doen ?

ik doe de halve


www.speedman.nl

2

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

Kwart smile

3

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

Jammer, past niet in m´n schema. Week na Nieuwkoop enzo.

4

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

Ingeschreven voor de OD meen ik.. maar het zou ook nog wel eens een van de wedstrijden kunnen worden die ik uiteindelijk schrap.

5

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

volgens mij valt de inschrijving ook tegen op de halve en de hele...
od en 1/8 zitten wel aardig wat mensen op

6

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

Misschien omdat er een week ervoor het NK halve is in Nieuwkoop? 2 weekenden achter elkaar een halve (of hele) is misschien iets teveel van het goede? Daarnaast is ook in Almere een OD op dezelfde dag.

7

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

ja heb het in de gaten
hebben ze de verkeerde datum gekozen.... maar wel ideaal dat er eens een halve in het noorden is
aangezien ik niet de mogelijkheid heb om helemaal naar stein/nieuwkoop of almere af te reizen sad anders had ik nieuwkoop ook gedaan

8

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

is het gek al ik zeg..... ik pak de trein met fiets en al van leeuwarden naar groningen fiets dan naar de start.(voor de halve afstand)

9

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

nee, dat is niet gek. ik ga altijd zo naar wedstrijden. het enige nadeel in groningen is dat kardinge aan de andere kant van de stad is, dus je moet midden door de binnenstad... gezien de hoeveelheid glas die daar kan liggen is het misschien raadzaam om er omheen te rijden. Kwartiertje/Twintig minuten fietsen denk ik.

10

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

oh is wel te doen dus, alleen een tom tom meenemen wink

11

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

Valt mee hoor... Als geïmportreerde local in Grunn kan ik je vertellen dat ook wij in het hoge noorden het principe van een ringweg kennen. Oftewel: je kunt gewoon over de snelweg onder Groningen langs en dan bij kardinge de ringweg verlaten.

Trouwens vandaag in het Zilvermeer gezwommen en het was nu al prima vertoeven. (ongeveer 16 a 17 graden)

Cervelo P2 2015 ~ FFWD disc ~ Veltec Speed 6.0 voor ~ ISM PN 1.1 zadel
Stevens Carbon Force II ~ Veltec Speed 6.0 achter ~ Shimano Ultegra ~ Adamo zadel

12

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

oh nou kom er achter dat de ns zondags uitslaapt dus.... kan niet eens meedoen

gelukkig kan ik mijn broertje als chauffeur gebruiken big_smile

maar buiten water is indd goed te doen, effe 500 meter gezwommen

13 Laatst bewerkt door JanR (25-05-10 09:39:22)

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

ben schreef:

Valt mee hoor... Als geïmportreerde local in Grunn kan ik je vertellen dat ook wij in het hoge noorden het principe van een ringweg kennen. Oftewel: je kunt gewoon over de snelweg onder Groningen langs en dan bij kardinge de ringweg verlaten.

Met de fiets? Shit, er is veel in veranderd in Groningen sinds ik weg ben. smile Het wordt tijd om er weer eens te gaan kijken.

14

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

nou de winnaar is al bij voorbaat beslistop de midden afstand... Jasper van olst
weinig deelnemers op de halve afstand :S

15

Re: Wie doet mee aan Speedman 2010?

word warm morgen ... blegh .. word nog wat zonder waterposten op de fiets..
voor iedereen die meedoet. succes !!! en oant moarn